Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر ارمنستان از درگیری بین نیروهای این کشور با نظامیان جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری الجزیره به نقل از نخست وزیر ارمنستان از عملیات نیروهای جمهوری آذربایجان در قره باغ خبر می دهد.

بر این اساس وزیر دفاع ارمنستان اعلام کرد که نیروهای این کشور 2 هلی کوپتر و 3 پهپاد نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان را سرنگون کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این خصوص اعلام کرد که طرف ارمنی مناطق مسکونی داخل مرزی جمهوری آذربایجان را بمباران کرده است.

درگیری در مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان

مدتی پیش نیز بین نیروهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه تووز درگیری رخ  داد که در نتیجه آن چند نفر از طرفین جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارمنستان ارمنستان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!

بک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در گفتگویی رادیویی از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواست تا ضمن قبول واقعیات نبرد جنگ، شکست را پذیرا شود و سریعا نظامیان اسرائیلی را از غزه خارج کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اسحاق بریک»، ژنرال بازنشسته صهیونیست خواستار آن شد تا اسرائیل ضمن اعلام پایان جنگ در غزه، شکست خود را پذیرا شود.

بریک در گفتگو با یک شبکه رادیویی گفت: ما باید نیروهای خود را از غزه خارج کنیم، چرا که امکان غلبه بر تمامی نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه وجود ندارد. ورود به رفح، به ما کمکی نمی کند، ما باید قبول کنیم که در این جنگ شکست خورده ایم و باید تا الان متوجه این مسئله می شدیم.

 

تاکید ایران و امارات بر توقف جنایت اسرائیل در غزهرسانه عبری: جنگ غزه نتایج معکوسی برای ما داشت

 

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد کابینه نتانیاهو گفت: من فکر می کنم نتانیاهو ترجیح می دهد اسرائیل را به سمت جنگ رهمنون سازد. نتانیاهو از دست ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بتسلائل اصموطریچ، وزیر دارای به ستوه آمده است، اما به نظر می رسد حتی زمانی که او متوجه عمق فاجعه می شود مجبور است به این رویه تن دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی‌اف: دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا نوامبر ممکن است
  • علی‌اف: از هر زمان دیگری به توافق صلح با ارمنستان نزدیکتر هستیم
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • کنعانی: به توافقات انجام شده بین آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • استقبال ایران از توافق مرزی آذربایجان و ارمنستان
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان 
  • استقبال سازمان همکاری اسلامی از توافق تعیین حدود مرز آذربایجان و ارمنستان
  • ژنرال صهیونیست: نتانیاهو شکست در غزه را پذیرا شود!