Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر روز گذشته جوان برومند وبا دانش وبا درایت روستای الگن فرمانده پاسگاه دشت آزادگان جناب ستوان مقداد بویر در در گیری با قاچاقچیان واشرار به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ساعاتی پیش جوان برومند روستای الگن فرمانده پاسگاه دشت آزادگان ستوان یکم مقداد بویر در در گیری با قاچاقچیان و اشرار به درجه ی رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیاتی از نحوه شهادت این مدافع وطن در دست نیست و در اخبار بعدی به جزئیات شهادت این فرزند رشید و برومند کهگیلویه‌ای می‌پردازیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه

مرد جوان در جریان یک درگیری خیابانی در محله مجیدیه هدف ضربه چاقو قرار گرفت و به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بعد از ظهر روز گذشته اول اردیبهشت ماه، درگیری مرگباری در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی، تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که براثر ضربه چاقو به بالای قفسه سینه‌اش به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول به‌خاطر اختلافات گسترده شخصی، با 2 مرد جوان در یکی از خیابان‌های محله مجیدیه قرار دعوا گذاشته که روز حادثه هر 2 طرف این درگیری با موتورسیکلت‌های خود به محل موردنظر آمدند و پس از اینکه با چاقو به جان هم افتادند، این جنایت هولناک رخ داده است.

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه متروی سرسبز

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و اقدامات اطلاعاتی، ابتدا هویت 2 مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری آنها اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی سالار صنعتگر؛ بازپرس ویژه قتل شعبه هشتم دادسرای امورجنایی،جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات جهت دستگیری 2 متهم فراری ادامه  دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • راه یابی مستند بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره ملی
  • درگیری خونین در صف بربری | کندن گوش پسر جوان به سبک تایسون
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • چاقوکشی مرگبار مرد جوان با ۲ موتورسوار محله مجیدیه
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک