Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@22:36:25 GMT

رشد ۶۱.۵ درصدی فروش شرکت مس

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۶۹۴

رشد ۶۱.۵ درصدی فروش شرکت مس

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که ثبت رکوردهای قابل توجه در فروش شرکت مس مدیون تلاش تمامی پرسنل این شرکت است، گفت: فروش شش‌ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته برابر با 10 هزار و 27 میلیارد تومان بوده است و رشد بیش از 61 درصدی فروش در مدت زمان مشابه در سال جاری رکورد جدیدی در تاریخ فروش شرکت مس محسوب می‌شود که به‌خاطر این رکورد به تمامی همکاران خدومم در شرکت مس تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدمحمدی همچنین با اشاره به میزان فروش دوره یک‌ماهه منتهی به 31 شهریورماه 1399 نیز گفت: در بازه زمانی یک‌ماهه شهریورماه میزان فروش شرکت ملی صنایع مس ایران 4 هزار و 286 میلیارد تومان بوده است که نسبت به مردادماه رشد 47.5 درصدی داشته است و رکورد جدیدی در تاریخ فروش ماهانه شرکت مس محسوب می‌شود.

پربیننده ترین مجلس پیگیر عرضه کامل فولاد کشور در بورس کالا بومی سازی تولید سوزن ریل در ذوب آهن به زودی روند تولید و عرضه لاستیک و سیمان زیر ذره بین نوسان ارزی بازارآهن بیش از ۱۲ میلیون تن فولاد صادر شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنایع مس تولید مس شرکت مس قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت فروش شرکت شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، بر پایه آمارهای منتشره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، تولید فولاد کشور در سال ۱۴۰۲ به ۳۲ میلیون و ۱۰۸ هزار تن رسید که بالاترین میزان در تاریخ تولید این محصول است. این میزان تولید در مقایسه با سال پیش از آن رشد ۵.۵ درصدی نشان می‌دهد.

بیشترین نرخ رشد تولید در زنجیره فولاد با ۹.۲ درصد برای شمش فولادی به ثبت رسید و کاهش تولید سالانه در میلگرد، ورق گرم، ورق سرد و اسلب رقم خورد.

کمتر بودن نرخ رشد تولید آهن اسفنجی نسبت به فولاد میانی و ۱۳۰ هزار تن کاهش تولید ورق گرم با وجود کسری موجود در این محصول، از دیگر بخش‌های این گزارش است.

بیشترین نرخ افت تولید با ۲.۸ درصد برای ورق سرد به ثبت رسید، در حالی که واردات آن ۲.۵ برابر شد.

همچنین مازاد عرضه هم نرخ رشد تولید گندله را کاهش نداد و معادل ۲ برابر میلگرد تولیدی، شمش تولید شد.

ثبات در تولید محصولات فولادی در سطح سال گذشته معادل ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن رقم خورد.

کد خبر 6079922 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۳ درصدی درآمد پلیمر آریاساسول در ۱۴۰۲
  • افزایش ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۵.۵ درصدی تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • رسیدن به بالاترین رکورد روزانه تولید آهن اسفنجی در مگامدول‌های احیا مستقیم فولاد مبارکه
  • تولید آهن اسفنجی فولاد سبا به بالاترین میزان از زمان راه‌اندازی رسید
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • اوضاع این خودروساز خوب نیست