Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش«نماینده» سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ششم مهرماه) مجلس شورای اسلامی پس از برگزاری مراسم تحلیف ۱۰ نفر از منتخبان مردم در صحن علنی گفت: خدمت همکاران جدید عرض خوشامدگویی داریم و امیدوارم با وجود شما ۱۰ بزرگوار در جمع سایر همکاران و نمایندگان، مجلس خوب، کارآمد و خدمت‌گذار به مردم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نماینده

کلیدواژه: تحلیف صحن علنی مجلس نایب رئيس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، درپی حمله عملیات  غرورآفرین «وعده صادق» توسط نیروهای مسلح منتخبان مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی  بیانیه مشترک صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام قهرمانانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله موشکی و پهپادی به مواضع رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل، پاسخی محکم به جنایت اخیر علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران بود. این اقدام مدبرانه و حکیمانه نشان داد نظام مقتدر اسلامی حقوق ملت خود را با هیچ‌کس و هیچ چیز معامله نخواهد کرد. برکات این اقدام شجاعانه محدود به ساحت امنیتی و نظامی نبود و به‌حق باعث افزایش قدرت نرم نظام اسلامی شد و توانست با ارتقای عزت دینی و اعتماد به نفس اسلامی، موجی از شادی و سرور را در جهان اسلام ایجاد کند و دل خانواده‌های شهدا را شاد کند.

اقدام اخیر جمهوری اسلامی کاملا هوشمندانه و با در نظر گرفتن همه ابعاد درگیر اتخاذ و اعمال شد. در جریان اجرای این سیلی سخت، دیپلماسی و میدان کاملاً هماهنگ عمل کردند و متجاوز به خاک و حریم جمهوری اسلامی را به خاک سیاه نشاندند. این اقدام بی‌نظیر یا کم‌نظیر پیام‌های مهمی برای دولت‌های بزرگ و کشور‌های منطقه که بعضا دل‌بسته به مقامات بیگانه هستند داشت و به آنها نشان داد که اسرائیل علی‌رغم حمایت تام آمریکا و با داشتن پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی نتوانست در برابر سیلی سخت جمهوری اسلامی مقاومت کند و قطعا چنین رژیم سست‌عنصر و بی‌خاصیتی نه‌تن‌ها قابل اتکا نیست بلکه اتکا به آن در شرایطی که در حال سقوط به دره زوال است چیزی جز اقدامی نابخردانه نیست و از این رو قطع رابطه با این رژیم نامشروع بیش از گذشته ضروری است.

کشور‌های بزرگ و به‌اصطلاح ابرقدرت نیز به علم الیقین می‌دانستند و بعد از دریافت این سیلی سخت به عین‌الیقین فهمیدند که در برابر اراده قوی یک ملت نمی‌توانند بایستند و «دوران بزن در رو تمام شده است».
یوم‌الله ۲۶ فروردین نه‌تن‌ها معادلات منطقه بلکه بر معادلات جهانی نیز اثرگذاشت و امروز ایران اسلامی به عنوان یک ابرقدرت در منطقه‌ای حساس از قاره کهن شناخته شده است و طبیعتا در لایه سیاسی و روابط خارجی باید به طرف‌های مقابل فهماند که مناسبات خود را نسبت به این ملت عزیز و شریف بر اساس معادلات جدید تغییر دهند و دست از توطئه‌ها بردارند و یقینا فهمیده‌اند که اگر گرفتار اشتباه محاسباتی جدیدی شوند با انتقام سخت‌تری مواجه خواهند شد.

امیدواریم این رژیم منحوس درس لازم از این ماجرا را گرفته باشد و از ادامه جنگ و گسترش ناامنی در منطقه دست بردارد و گرنه با خشم انقلابی ملت ایران و ملت‌های منطقه مواجه خواهد شد. در پایان ذکر این نکته ضروری است که جنگ فکری و روانی در ساحت رسانه‌ای در شدیدترین وجه ممکن در جریان است و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تشکیل کانون‌های فراگیر و اصرار ایشان بر «جهاد تبیین» که متأسفانه آن گونه که شایسته است مورد توجه اولیای امور قرار نگرفته، لازم‌الاجرا و حیاتی است. امید است مراکز مسئول به‌ویژه حوزه‌های علمیه بیش از گذشته در این مسیر به مجاهدت مؤثر بپردازند و گامی در جهت تحقق جامع فرمایش ولی‌فقیه بردارند.

مجتبی ذوالنوری، قاسم روانبخش، محمدمنان رئیسی (منتخبان مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی)

دیگر خبرها

  • دیدار نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان
  • دیدار رئیسی با نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان
  • «لایحه امنیت زنان» در هزار توی آمدن یا نیامدن به صحن علنی مجلس
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • حمایت منتخبان مردم شریف قم از عملیات «وعده صادق»
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • تصاویر| جلسه علنی مجلس؛ ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود