Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@03:31:38 GMT

رسمی؛ پایان حضور سنگربان ارمنی در فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۲۹۷۳

دروازه‌بان ارمنستانی تیم پیکان به صورت توافقی از این باشگاه جدا شد تا در فصل آینده در خارج از فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

به گزارش "ورزش سه" آرام آیراپتیان گلر ارمنستانی و سابق تیم فوتبال پیکان در دفتر اکبر محمدی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پیکان حضور یافت و در جوی صمیمی و دوستانه از وی بخاطر یک فصل فعالیت حرفه ای در تیم فوتبال پیکان تقدیر شد؛ وی که در بقای پیکان در لیگ برتر نقش پررنگی را داشت و در 11 بازی برای تیمش به میدان رفت و 5 کلین‌شیت از خود را در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم به ثمر رساند تا شاگردان ویسی از قعر جدول فرار کنند، در لیست سرمربی پیکان برای فصل جدید حضور نداشت و در این راستا نیز با او تمدید قراردادی صورت نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیراپتیان در خصوص مدت حضورش در پیکان گفت: در این چند ماه فوتبالی که در خدمت تیم پیکان بوده ام خاطرات خوبی را از این باشگاه و همچنین کشور خوب ایران داشته ام؛ کشوری زیبا با مردمان خونگرم و مهمان نواز که سطح فوتبال بالایی را نیز در آسیا دارد. مطمئنا به هموطنان خودم پیشنهاد میکنم که از ایران دیدن کنند.

 

گلر سابق تیم فوتبال پیکان همچنین از محمدی مدیر عامل باشگاه پیکان بخاطر رفتار خوب و حرفه ای باشگاه با وی ابراز تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدوارم در آینده ای نزدیک بتوانم دوباره در خدمت این باشگاه و فوتبال ایران باشم؛ اکبر محمدی نیز از عملکرد و زحمات گلر ارمنستانی در مدت حضورش در تیم پیکان تشکر و قدردانی کرد و به رسم یاد بود هدیه‌ای به آرام آیراپتیان تقدیم کرد.

 

نقل و انتقالات 1399 پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1399 پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال