Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-19@23:24:00 GMT

«سیکل وی» به ایتالیا می‌رود

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۳۰۳۲

«سیکل وی» به ایتالیا می‌رود

ایران اکونومیست-انیمیشن کوتاه «سیکل وی» به کارگردانی احمد خوش‌نیت برای رقابت در یک جشنواره بین‌المللی به ایتالیا می‌رود.

انیمیشن کوتاه «سیکل وی» (V. Cycle) به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد خوش‌نیت در میان ۳۴ انیمیشن منتخب در بخش رقابتی بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی LINEA D’OMBRA Festival ایتالیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انیمیشن‌های منتخب این دوره شامل آثاری از ۲۳ کشور جهان است، این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ اکتبر همزمان با ۳ تا ۱۰ آبان ماه سال جاری به صورت آنلاین و از طریق پلتفورم مخصوص جشنواره برگزار می‌شود.

انیمیشن «سیکل وی» اثری کاملاً مستقل است که در مدت زمان سه دقیقه و چهل و پنج ثانیه، موقعیت بشر در برابر هجوم ایدئولوژی‌های مختلف را به صورتی سمبولیک به تصویر می‌کشد.

احمد خوش نیت درباره این مستند به خبرنگار مهر گفت: در ساخت این اثر به کاربرد رنگ‌ها در معنای نمادین و همچنین به کاربرد مؤلفه‌های فرمالیستی و در مواردی بِرِشتی نیز تأکید شده است. چرا که در کل چنین مؤلفه‌هایی مخاطب را از همدلی صرف هیپنوتیک دور ساخته و با تحریک او به تفکر و تفسیر اثر، نقشی فعال در او ایجاد می‌کند و این همان مقصودی است که من از فیلمسازی در سر دارم. به بیانی روشن‌تر، خلق اثری پویا برای مخاطبی پویا، فکور و فعال.

مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی

عثمان دمبله در دیدار شب گذشته بارسلونا و پاری سن ژرمن، تمامی نفرت و اعتراض هواداران آبی و اناری را بر علیه خود آن ها استفاده کرد و پس از به ثمر رساندن یک گل نقش مهمش در صعود پاریسی ها به نیمه نهایی، عنوان برترین بازیکن میدان را نیز به خود اختصاص داد. انیمیشن عمر مومنی به همین مناسبت را مشاهده می کنید.

دانلود (1.2MB)

دیگر خبرها

  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • احمد محمدنژاد سهمیه المپیک نگرفت
  • اعطای نخل طلای افتخاری کن به استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن
  • این شرکت مشهور دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن را می‌برد
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • واکنش عثمان دمبله به حذف تیم سابقش توسط پاری سن ژرمن / انیمیشن عمر مومنی
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی