Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر اشتاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش‌بینی‌ها در هفته جاری جوی پایدار در آذربایجان‌غربی حاکم است و تا پایان هفته پدیده خاصی پیش بینی نمی شود.

وی بیان کرد: تنها پدیده قابل ذکر برای هفته جاری احتمال وقوع بارش های پراکنده در برخی نقاط شمال آذربایجان‌غربی است.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دمای ارومیه بین ۱۰ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود و شهرستان تکاب با هفت درجه سانتی گراد بالای صفر خنک‌ترین و شهرهای مهاباد و میاندوآب با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین شهرهای استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی دارای ۱۸ ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از ۱۲۰ ایستگاه باران‌سنجی و اقلیم‌شناسی است که از ایستگاه‌های هواشناسی استان، ۹ ایستگاه اصلی (سینوپتیک) و ۹ ایستگاه هم تکمیلی هستند.

آذربایجان‌غربی از استان‌های شمال‌غربی کشور است که در منطقه‌ای کوهستانی واقع شده و میانگین بارندگی سالانه در این استان در حدود ۳۴۰ میلی‌متر است؛ بارش‌ها در این استان از آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل خرداد هر سال ادامه دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی آذربایجان غربی بارش باران سازمان هواشناسی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و فعلاً باری پیش بینی نمی‌شود.

وی از وقوع وزش باد در استان خبر داد و ابراز داشت: در این میان به شهروندان توصیه می‌شود به علت وزش باد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: از فردا دمای هوای استان افزایش یافته و هوا گرم می‌شود و صبح امروز دمای هوا در استان کاهش یافت.

رحمان نیا تاکید کرد: دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق استان به زیر صفر درجه سانتی گراد رسید.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و بیان داشت: دمای فعلی شهر زنجان یک درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا سردتر شده است.

کد خبر 6088318

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل تا هفته آینده
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود