Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-30@09:05:08 GMT

عکسی که داغ استقلالی‌ها تازه می‌کند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۳۰۹۶

عکسی که داغ استقلالی‌ها تازه می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال از نظر طرفدارانش قربانی داوری شد. هر چند این تیم مقابل پاختاکور بازی خوبی انجام نداد ولی اشتباه کمک داور اول هم روی شکست آبی ها اثر داشت. در حالی که داور وسط قصد داشت روی صحنه برخورد توپ با دست ماشاریپوف به نفع استقلال پنالتی بگیرد کمکش او را از این کار منصرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویر آن لحظه به خوبی گواه برخورد توپ با دست باز ماشاریپوف بود. بی شک دیدن این عکس داغ هواداران استقلال را تازه می کند و برای همه این سوال بار دیگر مطرح می شود چطور کمک داور صحنه به این واضحی را ندید؟!

252 252

کد خبر 1436886

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تنش‌زدایی، سال متفاوت استقلال 402

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پیکان فردا در دیداری دوستانه به مصاف هم خواهند رفت و این دیدار می‌تواند تغییر رویکردی باشد نسبت به موضعی که جواد نکونام و رضا عنایتی در مدت اخیر نسبت به یکدیگر گرفته بودند.

سرمربی استقلال و پیکان در کنفرانس‌های خبری نسبت به یکدیگر مصاحبه‌های همراه با کنایه انجام داده بودند و این روال باعث شده بود تا بین آنها تنش‌هایی صورت بگیرد اما این دیدار دوستانه می‌تواند شروعی باشد بر تنش زدایی بین این دو استقلالی و رابطه دوستانه‌تری نسبت به یکدیگر پیدا کنند.

دو تیم پایتخت در این دیدار دوستانه برنامه‌های تاکتیکی خود را مرور خواهند کرد و آماده مصاف با مس رفسنجان و استقلال خوزستان خواهند شد و با توجه به فرم ایده‌آلی که دو تیم پیش از تعطیلات داشتند می‌توانند یک دیدار دوستانه مفید و تاکتیکی را پشت سر بگذارند.

با توجه به حضور پرتعداد استقلالی‌های پیکان این دیدار دوستانه می‌تواند صحنه‌های جالبی را رقم بزند و تقابل بازیکنانی چون فلاح، اسماعیلی و قربانی با هم تیمی‌های سابق از جذابیت‌های این دیدار دوستانه باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز تنش‌زدایی، سال متفاوت استقلال 402
  • تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان کوچک! / گزارش تصویری
  • کری خوانی عجیب نبیل باهویی برای استقلالی‌ها
  • گلر شگفت‌انگیز مطرح تر از بیرانوند و سیدحسین!
  • حرفهای نقش اول معروف‌ترین ویدئوی فوتبالی نوروز!
  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • مربی تونس تقلب پنالتی رساند (عکس)