Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خوش‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس هم فکر نمی‌کرد حامد لک تا به اینجا به بهترین خرید تابستانی پرسپولیس تبدیل شود. خیلی از کارشناسان حتی بر این عقیده بودند که لک گزینه مناسبی برای حضور در ترکیب پرسپولیس نیست و باید دروازه بان بهتری جذب می‌شد. با اینکه هنوز برای قضاوت کردن خریدهای تیم سرخپوش تهرانی زود است اما تا به اینجا این دروازه‌بان ۲۹ ساله خلافش را ثابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد در چهار بازی که درون دروازه پرسپولیس ایستاده گلی در جریان بازی نخورده و تنها یک بار بعد از ۲۴۰ دقیقه از روی نقطه پنالتی در برابر معز علی تسلیم شد. لک در بازی رفت برابر التعاون و همچنین در مقابل الشارجه با چهار سیو درخشان، تیمش را در بازی نگه داشت و فرصت پیروزی را به یحیی و تیمش هدیه داد.

نیمه اول بازی رفت برابر التعاون را به یاد بیاورید. ۲ موقعیت مسلم گلزنی نصیب تیم عربستانی شد و هر ۲ بار حامد با رشادت خاصی توپ‌ها را گرفت. در همین بازی آخر مقابل الشارجه هم وقتی بازی یک بر صفر بود یک تک به تک را از ولیتون گرفت و در نیمه دوم هم اجازه زدن گل نخست را به تیم اماراتی و این مهاجم ۳۳ ساله نداد.

لک حالا به بزرگترین آزمون ممکن رسیده است و باید در برابر بهترین خط حمله مسابقات قرار بگیرد. تیمی که هجومی کار می‌کند و مهاجمانش بارها تیم‌های ایرانی، آسیایی و حتی اروپایی را تسلیم کرده‌اند. نماینده قطر با هدایت ژاوی هرناندز در مرحله گروهی ۱۴ گل به ثمر رساند تا همانطور که گفته شد بهتر از هر تیم دیگری از این حیث عمل کرده باشد.

قطری‌ها در خط حمله خود بازیکنانی چون بغداد بونجاح، اکرم عفیف، حسن‌الهیدوس، سانتی کازورلا، رودریگو تاباتا، نام تائه هی و گیلرمو تورس را دارد. از بین این نفرات پنج نفر توانسته‌اند یک یا چند بار به تیم‌های ایرانی از جمله پرسپولیس گل بزنند و کازورلا و تورس نیز به تازگی به خدمت گرفته شده‌اند و قرار است برای اولین بار به مصاف یک تیم ایرانی بروند. این ۲ بازیکن مقابل سپاهان استراحت کردند.

باید دید حامد در پنجمین آزمون خود چه می‌کند. فعلا او در ۳۶۰ دقیقه حضورش هیچ گلی در جریان بازی نخورده و حالا وقت هت‌تریک در درخشش او از راه رسیده است.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد حامد لک پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد حامد لک باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا السد حامد لک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ضد ایرانی جو بایدن

 رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

به گزارش ایلنا، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران را در خصوص این مسأله پاسخگو می‌داند و در همین رابطه تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه این کشور اعمال می‌کند.

وی با تکرار برخی ادعاهی بی‌اساس افزود: «این تحریم‌ها، رهبران و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزارت دفاع ایران و برنامه موشکی و پهپادی ایران را که امکان این حمله گستاخانه را فراهم کردند، هدف قرار می‌دهند. همان‌طور که صبح روز پس از حمله با دیگر رهبران گروه هفت گفت‌وگو کردم، متعهد به تشدید جمعی فشار اقتصادی علیه ایران هستیم و متحدان ما نیز تحریم‌ها و تدابیر مضاعفی را اتخاذ کرده‌اند یا خواهند کرد تا برنامه‌های نظامی بی‌ثبات‌کننده ایران را محدود کنند».

بایدن افزود: «بعد از روی کار آمدن دولت من، آمریکا بیش از ۶۰۰ فرد و نهاد را تحریم کرده است از جمله ایران و گروه‌های نیابتی این کشور، حماس، حزب الله، حوثی‌ها و کتائب حزب الله. من تیم خود، از جمله وزارت خزانه‌داری را موظف کرده‌ام تا همچنان به اعمال تحریم‌هایی که صنایع نظامی ایران را بیش از پیش تضعیف می‌کند، ادامه دهند».

در ادامه آمده است: «بگذارید برای همه کسانی که به فراهم کردن زمینه حملات ایران کمک کرده یا از آن حمایت می‌کنند، روشن کنیم: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است. ما به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه متعهد هستیم و در انجام تمام اقدام‌های لازم برای پاسخگو کردن شما تردید نخواهیم کرد». 

tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • استقلال عنوان بهترین دفاع لیگ را از دست داد
  • قربانی در بین بهترین‌های روسیه (عکس)
  • بیانیه ضد ایرانی جو بایدن
  • عالیشاه بهترین پاسور پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • وعده امباپه: بهترین کیلیان در نیمه‌نهایی
  • اسرائیل گزینه‌های خوبی در برابر ایران ندارد
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • مدافع نفت آبادان: چاره‌ای جز گرفتن یقه پرسپولیس نداریم/ اجازه نفوذ به اراونوف را نمی‌دهم
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس