Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس جهاددانشگاهی واحد مازندران از برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین با همکاری جهاددانشگاهی خبر داد و گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و تامین با همکاری جهاددانشگاهی در آبان امسال برگزار خواهد شد.

محمدرضا شافعیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرکت کار و تأمین متعلق به سازمان تامین اجتماعی درنظر دارد به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان تامین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشـور، به صـورت قرارداد موقت شرکتی نیرو جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت نام آزمون استخدامی شرکت کار و تامین از سوم مهر آغاز شده است و متقاضیان شرکت در این آزمون تا ۱۲ مهر فرصت دارند در سامانه www.hrtc.ir ثبت نام کنند.

شافعیان با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون از تاریخ ۲۹ مهرماه ۹۹ برای مشــاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی بـه آدرس www.hrtc.ir قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: آزمون در روز جمعه دوم آبـان ۹۹ درتمامی مراکز استان ها و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسـب مورد در برخی از شـهرسـتان ها برگزار خواهد شـد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد مازندران با بیان اینکه این شرکت از بین داوطلبان ۵۸ نفر را در استان مازندران به‌کار خواهد گرفت، گفت: شرکت کار و تامین در مشاغل منشی پزشکی،متصدی خدمات اداری، متصدی خدمت عمومی(راننده آمبولانس )، بهیار، کمک پرستار و متصدی خدمات دارویی(دارویار) ۵۸ زن و مرد را در استان مازندران استخدام خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی مازندران آزمون استخدامی شرکت کار و تامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی سه‌شنبه پیش از ظهر سه شنبه در دیدار نوروزی با رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم با عنایت به شعار سال که مقام معظم رهبری آن را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیدند، می‌تواند بسیاری از امور را گره‌گشایی کند.

مدیر حوزه‌های علمیه ابراز کرد: سلامت و آینده جامعه با کشاورزی و دامداری یک پیوند ناگسستنی دارد و این حوزه نیز بایستی کارشناسی دنبال شود ضمن اینکه عرضه تنظیم بازار نیز مستلزم پیگیری بیشتری می‌باشد.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: امروز تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی تبدیل شده که به همین دلیل بهینه‌سازی مصرب آب ضرورت دوچندانی دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه روند تخریب باغ ها باید متوقف شود افزود: سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه و در جهت حفط اراضی و منابع طبیعی و باغات نقش مهمی دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: کلیه طرح‌ها می‌بایست علمی و بصورت تخصصی دنبال بشود و رویکرد علمی، فنی و کارشناسی مقوله‌هایی هستند که باید در همه امور به آنها اهتمام داشت.

کد خبر 6062929

دیگر خبرها

  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • تامین و توزیع کود شیمیایی در مازندران
  • راه اندازی شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی در قم با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین 
  • تامین و توزیع ۱۲۲ هزار تن کود کشاورزی در مازندران
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • تامین آب پایدار به یکی از چالش‌های اساسی کشور تبدیل شده است
  • اعلام جزئیات برگزاری آزمون فرهنگیان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی آبادان