Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@20:30:39 GMT

هیوندایی خودروی برقی پرشتاب می‌سازد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۳۲۶۱

هیوندایی خودروی برقی پرشتاب می‌سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این خودروی مسابقه‌ای برقی RM۲۰e نام دارد و هیوندایی مدعی شده در آن از نسل جدیدی از موتورهای خودروهای برقی با شتاب و عملکرد منحصر به فرد استفاده خواهد شد.

هیوندایی این خودرو را اولین خودروی برقی اسپورت خود با عملکرد فوق‌العاده نام گذاری کرده است. موتور این خودرو با قدرت ۸۱۰ اسب بخار ساخته می‌شود و شتاب صفر تا ۲۰۰ آن نیز برابر با ۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۸ ثانیه خواهد بود. یک سیستم ترمز منحصر به فرد نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

حداکثر سرعت این خودرو به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد و باتری آن نیز ۶۰ کیلووات ساعتی است. فناوری شارژ سریع ۸۸ ولتی مزیت دیگر این خودرو است. انتظار می‌رود عرضه این خودرو به بازار از سال ۲۰۲۵ آغاز شود.

کد خبر 5033784

منبع: مهر

کلیدواژه: خودروی برقی شرکت خودروسازی هیوندای باتری لیتیومی ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا شبکه اجتماعی تیک تاک شبکه ملی اطلاعات ایالات متحده امریکا فیس بوک فناوری فضایی گوشی هوشمند گوگل سیارک امنیت اطلاعات ماهواره اکتشافات فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی

تولیدکننده خودرو‌های برقی ویتنامی وین‌فست به دلیل افزایش تحویل خودرو، درآمد بیشتری را در سه ماهه اول گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، درآمد سه ماهه این شرکت بیش از سه برابر شد و به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید اگرچه زیان خالص آن ۳.۵ درصد افزایش یافت.

این شرکت اعلام کرد که در سه ماه اول سال نزدیک به ۹۷۰۰ دستگاه تحویل داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۴ درصد افزایش داشته است.

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است.

وین‌فست اعلام کرد که علیرغم رقابت شدید قیمت و عدم اطمینان اقتصادی جهانی که چشم انداز فروش خودرو را مختل کرده است، هدف سال ۲۰۲۴ تحویل ۱۰۰ هزار خودروی برقی را حفظ کرده است. بر اساس گزارش ها، وین‌فست بی‌ثباتی اقتصادی و ژئوپلیتیکی مداوم در سطح جهانی را به عنوان یک چالش کوتاه مدت می‌بیند.

محصولات با قیمت پایین‌تر که در سه ماهه‌های آینده اضافه می‌شوند با هدف قرار دادن پایگاه مشتریان گسترده‌تر همراه با شبکه فروش رو به رشد و گسترش به بازار، به تسریع تأثیر و افزایش رشد در نیمه دوم سال کمک می‌کند.

طبق گزارش رویترز، درآمد سه ماهه اول این شرکت بیش از سه برابر سال به سال به ۳۰۲.۶ میلیون دلار رسید، اگرچه ۳۱ درصد کمتر از سه ماهه چهارم سال گذشته بود. زیان خالص آن نسبت به سال گذشته با ۳.۵ درصد افزایش به ۶۱۸ میلیون دلار رسید، اما نسبت به سه ماهه قبل ۱۲.۳ درصد کمتر بود.

دیگر خبرها

  • سود هنگفت این شرکت از فروش خودرو‌های برقی
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی در پایتخت
  • راه‌اندازی تعمیرگاه مخصوص خودرو‌های برقی درپایتخت
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • رونمایی خودروساز مشهور از ۶ خودروی برقی جدید
  • خودروی پژو ۲۰۰۸ مدل ۲۰۲۴ با چه مشخصاتی عرضه می‌‎شود؟
  • ۴۲۰ کیلوگرم تریاک از خودروی لکسوس کشف شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شد
  • ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شدند
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟