Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:36:35 GMT

راهیابی ۲۴ جوان بوشهری به مسابقات ملّی مهارت

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۳۲۸۲

ایسنا/بوشهر مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با برگزاری مرحله استانی مسابقات ملی مهارت از بین ۹۷ شرکت کننده در این مرحله ۲۴ نفر منتخب در ۲۲ حرفه معرفی شدند که در بازده زمانی مهر تا آذر ماه سال جاری به مسابقات کشوری ملی مهارت اعزام خواهند شد.

عبدالمجید دراهکی در نشست کمیته برنامه ریزی مسابقات ملی مهارت استان بوشهر با بیان اینکه ۹۷ کارآموز بوشهری برای راهیابی به مسابقات ملی مهارت در شش شهرستان گناوه، دیر، دشتی، دشتستان، کنگان و بوشهر با هم به رقابت پرداختند، افزود: از بین این رقابت کنندگان ۴۶ کارآموز حائز رتبه برتر شدند که پس از حضور در اردوی یک هفته و رقابت با یکدیگر ۴ نفر در رشته های تیمی طراحی فضای سبز و رباتیک و ۲۰ نفر دیگر نیز در ۲۰ حرفه مهارتی به عنوان نفرات برتر اعزامی به مسابقات کشوری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرکت ۳۱۰ کارآموز در مرحله شهرستانی و راه یابی ۱۲۱ کارآموز به مرحله استانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه تنها فقط ۹۷ مهارت آموز در مرحله استانی شرکت کردند.

دراهکی با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته شاهد افتخارآفرینی جوانان بوشهری در مسابقات ملی مهارت خواهیم بود، تصریح کرد: ارتقای فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان، دانشجویان و آحاد جامعه فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت می‌باشد که نیاز به حمایت همه مسئولین و دستگاه های اجرایی در سطح استان دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر بیان داشت : مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت بصورت غیر متمرکز در ۱۵ استان کشور برگزار خواهد شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی مهارت دعوت شده و برای اعزام به مسابقات جهانی ۲۰۲۱ شانگهای چین آماده خواهند شد که امیداریم با توجه به پتانسیل مهارت آموزان بوشهری در این دوره از استان بوشهر نیز شرکت کننده داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی استان بوشهر چين مسابقات ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد