Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حذف کامپوند از بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو اظهار داشت: انتخاب بخشی از رشته‌ها به میزبان داده می‌شود به همین دلیل میزبان می‌تواند بعضی از رشته ها را کم کند یا اضافه.
وی افزود: چین در رشته کامپوند ضعیف است اما در ریکرو قوی. از آنجا که این کشور احساس می کرده در کامپوند مدال نمی‌آورد آن را از بازی‌های آسیایی حذف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پیش از این برای کامپوند چنین اتفاقی رخ داده بود.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با اشاره به اتفاقاتی که سال ها پیش برای کامپوند رخ داده بود عنوان کرد: مثلاً در بازی‌های اینچئون کامپوند اضافه شد اما بعد در جاکارتا ماده‌های آن را کم کردند تا مدال هایش کمتر شود. از قبل هم معلوم بود این رشته در هانگژو شرکت نمی‌کند. ما سال گذشته در تایلند به مقامات گفتیم که چین کامپوند را در بازی‌ها شرکت نداده اما آنها گفتند هنوز برنامه مسابقات قطعی نیست.
شعبانی بهار در خصوص اعتراض این فدراسیون به مقامات بین‌المللی و جهانی خاطرنشان کرد: ما به فدراسیون جهانی نامه زدیم و نوشتیم که چرا چنین اتفاقی رخ داده در حالی که در کل دنیا تیراندازی با کمان در حال توسعه است. حالا باید ببینیم آنها چه پاسخی به ما می‌دهند.
وی ادامه داد: در نظر داریم با کشورهای صاحب نام در کامپوند مانند هند، مالزی و اندونزی مذاکره کرده تا به صورت جمعی درخواست حضور این رشته را در بازی‌های آسیایی بدهیم. باید با کمیته ملی المپیک هم صحبت کنیم، این جزو برنامه‌های ماست تا با آنها مذاکراتی داشته باشیم. البته مسابقات کاپ آسیا، قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان را داریم و این رشته حذف نشده اما در بازیهای آسیایی نیست که این حق برای میزبان وجود دارد.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر این که به نظر می‌رسد وزارت ورزش به خاطر مدال آوری کامپوند بودجه شما را افزایش داده و این گلایه از شما مطرح بود که تیراندازی با کمان مدال‌آور نبوده، فکر می‌کنید با حذف کامپوند، بودجه شما هم تحت تاثیر قرار بگیرد تصریح کرد: خیر چه تاثیری دارد؟ بودجه ما سال گذشته و امسال اضافه نشده است، اگر بحث مدال‌آوری باشد ما مدال هم داشته‌ایم. تخصیص بودجه بستگی به توان وزارت ورزش دارد اما در کل وضعیت اقتصادی دچار مشکل شده است. مگر پارسال کامپوند حذف شده بود که بودجه ما اضافه نشد؟
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کامپوند تیراندازی با کمان غلامرضا شعبانی بهار تیراندازی با کمان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار سال ۱۴۰۲ جان خود را از دست دادند، گفت: در یک سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی در استان همدان کشف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، یوسف شعبانی ظهر امروز در نشست خبری خود به مناسبت هفته کارگر، اظهار‌ داشت: در حال حاضر 148 هزار و 742 کارگر دارای بیمه اجباری در بیش از 24 هزار واحد تولیدی استان فعال هستند و در یک سال گذشته 500 اشتغال غیرقانونی در این استان کشف شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کارگران استان همدان بر اساس آمار رسمی تامین اجتماعی 9 هزار نفر افزایش داشته است، گفت: از مجموع کارگران استان 26.5 درصد شاغلان استان در بخش کشاورزی، 27.5 درصد شاغلان در بخش صنعت و 43.18 درصد شاغلان در حوزه خدمات فعالیت دارند.

مدیر‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان در پاسخ به خبرنگار تسنیم در خصوص راستی‌آزمایی آمار مربوط به ایجاد اشتغال توسط این اداره کل گفت: سال گذشته 118 درصد تعهد اشتغال استان تحقق یافته که بر اساس بیمه‌های لحاظ شده تامین اجتماعی است و قابل بررسی است.

شعبانی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم در خصوص 917 طرح بلاتکلیف سامانه رصد در استان همدان نیز بیان کرد: مشکل اصلی طرح‌های فوق نگارشی است که در جلسات مختلف هم تاکید داشتیم دستگاه‌های اجرایی مربوطه نسبت به اصلاح اطلاعات بارگزاری شده این طرح‌ها اقدام کنند.

وی نسبت به اشتغال اتباع افغانستانی در استان، گفت: همدان جز استان‌های ممنوع در به ‌ارگیری اتباع خارجی است با این حال 70 شاغل اتباع خارجی به صورت قانونی در حوزه تکنولوژی قانونا فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: سال قبل 300 حادثه کارگری در همدان رخ داده که منجر به فوت 25 نفر شده با این وجود 24 درصد از حوادث ناشی از کار استان در سال پیش کاهش یافته است.

شعبانی با اشاره به فعالیت 250 تشکل کارگری و کارفرمایی در استان همدان، بیان کرد: در یک سال گذشته 114 میلیارد تسهیلات مشاغل خانگی در قالب هزار و 400 طرح در استان همدان پرداخت شده که منجر به ایجاد اشتغال مطلوبی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • گل هفتم تفنگدار ذوب آهن برای تثبیت پیروزی
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • برای المپیک برنامه داریم/انتقام بازیهای آسیایی را گرفتیم
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم
  • ثبت ۴ سهمیه قایقرانی المپیک به نام ایران/ دختری که تاریخ سازی کرد