Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@16:35:43 GMT

سطح آب دشت شهرکرد ۳۷ متر افت کرد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۳۳۲۷

سطح آب دشت شهرکرد ۳۷ متر افت کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد رئیسی با اشاره به کاهش دبی و یا خشکیدگی کامل ۳۳ حلقه چاه تامین آب فضای سبز شهرکرد اظهار کرد: برای آبیاری فضای سبز مرکز استان چهارمحال و بختیاری طرح استفاده از پساب مطرح شد.

رئیسی تصریح کرد: همکاری نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با مجموعه مدیریت شهری در شورای اسلامی و شهرداری شهرکرد برای تشویق و الزام شهروندان نسبت به حفر چاه‌های جذبی و کنترل روان‌آب‌های ناشی از بارندگی می‌تواند بخشی از این مشکل را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی و همکاری مشترک بین شورای اسلامی، شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان در تسریع و رونق روند ساخت و سازهای شهری تاثیرگذار است. دشت بزرگ شهرکرد از روستای «تومانک» شهرستان بن تا «فرخ‌شهر» در شهرستان شهرکرد و محدوده روستای «شمس‌آباد» در مجاورت روستای «خراجی» شهرستان کیار امتداد دارد.

رئیسی افزود: سطح حوضه آب‌ریز دشت بزرگ شهرکرد افزون‌ بر ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ هکتار وسعت دارد که از این سطح ۵۷۷ هکتار مَرغ‌زار است و رودخانه اصلی آن به نام «جهانبین» پس از دریافت آب مازاد چشمه‌ها و قنوات از نواحی جنوب به رودخانه کیار متصل می‌شود.

کد خبر 552565 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری خشکسالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: امشب مراسم وداع با این رزمنده در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار می‌شود.
حسین میرزایی افزود: فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین، ساعت۹:۰۰ صبح تشییع از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون سلام الله علیها شهرکرد برگزار و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.
وی از مردم استان دعوت کرد در این مراسم حضور پرشوری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • گشایش نخستین آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در گهرو
  • فردا؛ تشییع و خاکسپاری رزمنده چهارمحال و بختیاری
  • لردگان گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • بام ایران خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد| ساز و کرنای بختیاری‌ها پس از عملیات غرورآفرین سپاه
  • مرمت و بازسازی کانال‌های کشاورزی شهرستان کیار
  • بازگشت به زندگی آقای ۸۴ ساله در شهرکرد