Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص این آتش سوزی گفت: این آتش سوزی در طبقه چهارم ساختمان پزشکان کیمیا در ساعت ۹و ۲۰ دقیقه روز یکشنبه ششم مهر ماه به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: این ساختمان پزشکان در خیابان صورتگر شهر شیراز واقع شده و آتش سوزی در طبقه چهارم این ساختمان به وقوع پیوست این در حالی است که دود این آتش سوزی به طبقات بالاتر نیز سرایت پیدا کرده و آتش نشانان نسبت به تخلیه ساختمان اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع ادامه داد: فردی که در این ساختمان محبوس شده بود نیز با تلاش آتش نشانان از ساختمان خارج شد.

کد خبر 5033857

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری شیراز خبرگزاری مهر سازمان آتش نشانی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر کرمانشاه دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد دفاع مقدس گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برخورد پژو ۴۰۵ با ۲۰۶ در محور آق قال به گنبد کاووس - بعد از روستای سلاق یلقی - انتهای دور برگردان باعث حادثه شد.

وی افزود: در پی این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ست نجات و یک تیم به محل اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان تعداد کل افراد حادثه دیده و مصدوم را ۷ نفر اعلام کرد و گفت: یک نفر از حادثه دیدگان از طریق جمعیت هلال‌احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی استان انتقال داده شدند.

کد خبر 6085830

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • مهارآتش‌سوزی درمجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • انفجار گاز در آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت