Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام ترم پاییز آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

سیروس رضایی در گفت و گو با ایسنا، آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت‌نام ترم پائیز آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شروع ویروس کرونا در بهمن سال گذشته و تعطیلی مراکز و فعالیت‌های آموزشی و نظر به صدور مجوز ستاد استانی مبارزه با کرونا و مجوز  بازگشایی مراکز آموزشی از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان، تاکید کرد: جهاد دانشگاهی در همین راستا با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی اعم از ثبت مراکز و تکمیل فرم خود اظهاری مدیران، مدرسان، پرسنل و فراگیران در سامانه سلامت وزارت بهداشت و الزام استفاده از کلیه وسایل حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی و گندزدایی روزانه مراکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و مجازی کرده است.

رضایی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان افزود: بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به صورت مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب ایجاد شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

وی با اشاره به طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی بورس در سه سطح مقدماتی، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی، دستیار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، آموزش مراقبت از سالمند، برنامه‌نویسی اندروید، حسابداری، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت معلم مدارس ابتدایی، عکاسی، فتوشاپ عکاسی، تدوین و ادیت فیلم و صدا، دکوراسیون داخلی، دوخت چرم، تربیت راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، پرورش گیاهان زینتی و آپارتمانی مهم‌ترین رویکرد معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی را برگزاری دوره‌های اشتغال محور برشمرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال  http://jdchb.ac.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.
- مرکز آموزش شماره ۱ شهرکرد: بلوار شریعتی، نبش کوچه ۱۷ تلفن: ۳۳۳۳۲۰۹۳ و ۳۳۳۴۵۴۰۰
- مرکز آموزش شماره ۲ شهرکرد: خیابان ولیعصر، روبروی بیمه سلامت تلفن: ۳۲۲۴۲۵۱۷
- مرکز آموزش بروجن: میدان شهرداری تلفن: ۳۴۲۲۱۲۳۰ - ۳۴۲۳۵۰۸۰
- مرکز آموزش فارسان: خیابان شهید بهشتی، خیابان اشرفی اصفهانی تلفن: ۳۳۲۲۵۳۳۰
- مرکز آموزش سامان: خیابان پاسداران، روبروی داروخانه شبانه روزی، تلفن: ۳۳۵۲۷۴۶۴
- مرکز آموزش لردگان: خیابان گلزار شهدا، تلفن: ۳۴۴۴۶۶۹۳

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه چهارمحال و بختیاری جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی استان آموزش های کوتاه مدت مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری