Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران مدافع عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا آذرماه امسال باید در شانزدهمین دوره این رقابت ها حاضر شود. شیوع ویروس کرونا و بر هم خوردن مداوم برنامه های آماده سازی از یک سو و کمبود بازی تدارکاتی در این وضعیت از سوی دیگر باعث شده تا نه تنها ایران بلکه کشورهای دیگر هم شرایط خاصی را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال وضعیت ایران شاید نسبت به دیگر کشورهای مدعی عنوان قهرمانی در آسیا از نظر مالی نامناسبتر باشد. فدراسیون فوتبال به واسطه پرداخت قرارداد سنگین «مارک ویلموتس» و زیر قرض رفتن بابت این قرارداد (جدا از محکومیت احتمالی که در دادگاه عالی ورزش تایید می شود) پول چندانی در خزانه خود ندارد و این کمبود منابع مالی به شدت روی اردوی آماده سازی تیم های مختلف از جمله فوتسال تاثیر مستقیم گذاشته است. 

فوتسالی ها که حتی هنوز پاداش قهرمانی دوره گذشته خود در آسیا را کامل دریافت نکرده اند، روزهای شانزدهم و هفدهم مهرماه به واسطه حضور تیم ملی فوتبال در ازبکستان، دو دیدار تدارکاتی با تیم فوتسال این کشور هم خواهند داشت. این بازی در حالی انجام می شود که اگر تیم ملی فوتبال قرار نبود با پرواز اختصاصی به ازبکستان برود، شاید خبری از سفر فوتسالی ها هم به این کشور و دو بازی دوستانه نبود.

پیشنهاد دیگری که برای بازی تدارکاتی در کمیته فوتسال در حال بررسی می باشد، از سوی کشور کویت است. کویتی ها که میزبان جام ملت های آسیا هستند، از تیم ایران دعوت کرده اند پیش از شروع این رقابت ها، دو دیدار دوستانه در این کشور برگزار کنند.

کویت در دعوتنامه خود تمام هزینه های این اردو و بازی تدارکاتی به جز هزینه پرواز را متقبل شده است. در واقع کویتی ها اعلام کرده اند هزینه اسکان، حمل و نقل و سایر موارد مرتبط به بازی در خاک این کشور را پرداخت می کنند و فقط تهیه بلیت هواپیما بر عهده ایران خواهد بود.

این در حالی است که به دلیل همان مشکلات مالی ذکر شده، فدراسیون فوتبال که زمانی عنوان «پنج ستاره» را لقب می کشید توانایی پرداخت این مبلغ را هم ندارد. 

پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال به دنبال پیدا کردن یک اسپانسر هستند تا از این طریق هزینه سفر فوتسالی ها به کویت را تامین کنند اما تاکنون به نتیجه نرسیده اند. 

دعوت برگزاری بازی تدارکاتی در آستانه جام ملت های آسیا آن هم از سوی میزبان، می تواند به شناخت بیشتر ملی پوشان از شرایط کویت قبل از شروع رسمی رقابت ها کمک کند و در صورت قطعی شدن، فرصت مناسبی برای تیم ناظم الشریعه خواهد بود. 

کد خبر 5033037 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال فوتسال جام ملت های آسیا جام ملت های فوتسال آسیا 2020 کویت لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال التعاون عربستان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال مجید نامجومطلق تیم فوتبال شهر خودرو مشهد والیبال یحیی گل محمدی بازی تدارکاتی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!