Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@23:35:12 GMT

حسرت وریا و میلیچ روی سکوهای ورزشگاه الجنوب

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۳۷۶۶

غیبت دو مهره کلیدی ترکیب آبی‌پوشان باعث شد تا این تیم با تغییراتی نسبت به دیدار گذشته خود با الاهلی، مقابل پاختاکور صف‌آرایی کند.

به گزارش "ورزش سه" ریسک بزرگ کادرفنی استقلال برای بازی دادن به وریا غفوری کاپیتان این تیم در دیدار با الاهلی عربستان باعث شد تا مصدومیت وی تشدید پیدا کند و به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ، غفوری نتواند آبی‌ها را در دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل پاختاکور همراهی کند؛ هر چند با تلاش پزشکان نام غفوری در لیست استقلال در دیدار دیشب حضور داشت اما عدم آمادگی و آسیب دیدگی غفوری باعث شد تا دستِ کادرفنی استقلال در سمت راست خط دفاعی بسته باشد و به ناچار محمد دانشگر در پستی غیرتخصصی به کار گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به جز وریا غفوری شب گذشته هروویه میلیچ هم به دلیل محرومیت نتوانست سفیدپوشان استقلال را همراهی کند. او که البته روی سکوها در کنار همبازیان خود بود، در ترکیب میلاد زکی پور را به جای خود می‌دیدید اما زکی‌پور در فاز تهاجمی نتوانست تاثیرگذاری وینگ-بک کروات استقلال را داشته باشد.

 

این دو که از روی سکوهای ورزشگاه الجنوب با سروصدا بازی تیمشان را تماشا می‌کردند برای حضور در این مسابقه  حسرت به دل ماندند.نبردی که  با حضور آنها می‌توانست نتیجه متفاوتی داشته باشد.

 

استقلال تهران وریا غفوری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه این هفته باید در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان آرسنال باشد و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی راهی مرحله بعدی شود. 

این دو تیم در بازی رفت که به میزبانی آرسنال و در ورزشگاه امارات برگزار شد به تساوی 2-2 رسیدند و حالا تکلیف تیمی که در بین چهار تیم برتر این مسابقات قرار خواهد گرفت در بازی برگشت مشخص خواهد شد و همین حساسیت این دیدار را افزایش داده است. 

کیمیش در گفت‌وگو با روزنامه بیلد درباره بازی برابر آرسنال اظهار داشت: «بازی با آرسنال کاملا با بازی برابر کلن متفاوت خواهد بود. ما این موضوع را در بازی رفت هم به خوبی دیدیم که آنها تسلط بسیار زیادی به توپ و میدان در جریان این بازی داشتند. 

ما بیشتر روی ضد حملات تکیه داشتیم. چهارشنبه هم نمی‌توانیم بازی را در تمام 90 دقیقه کنترل کنیم. اما برداشت من این است که مالکیت توپ بیشتری خواهیم داشت و سعی می‌کنیم قدرت خودمان را نشان دهیم. ما در واقع این فصل بازی‌های خوبی داشتیم که از ضدحملات سریع استفاده کردیم و بازیکنان لازم برای این تغییر فاز دفاع به حمله را داریم.»

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • «بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد»
  • پرسپولیس از استقلال پیش افتاد/ ورزشگاه آزادی بهشت تیم اوسمار
  • داور سرشناس برای بازی برگشت سیتی-رئال
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • ‌هر دیدار برای ما حکم فینال دارد/ مسئله ورزشگاه پارس باید حل شود
  • مشکل احتمالی که دختر جیمی‌جامپ‌ ایجاد کرد/ آیا درهای آزادی روی هواداران خانم استقلال بسته می شود؟
  • امیدواری بایرن: آرسنال را با ضدحمله می‌بریم
  • نساجی کاری را کرد که تا به حال انجام نداده بود!