Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز درگیری میان نظامیان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مرزهای مشترک از سر گرفته شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در حالی با صدور بیانیه ای نیروهای ارمنستان را به آغاز عملیات متهم کرد که نخست وزیر ارمنستان هم اعلام کرد که جمهوری آذربایجان آغاز کننده حمله بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ارمنستان با استفاده  از سلاح های سنگین از جمله توپخانه  ها  مواضع واحد های ارتش جمهوری آذربایجان در امتداد مناطق مرزی و نیز روستاهای مرزی " قاپانلی " شهرستان " ترتر " ، "چیراغلی " و "ارتا قروند" شهرسیتان "آقدام " ،  "آلخانلی " و شکوربیکلی " شهرستان "فضولی " و " جوجوق مرجانلی " شهرستان " جبرایل " را  مورد هدف قرار دادند  که بر اثر آن تعدادی از افراد غیر نظامی کشته و زخمی  شدند.

بنا به این گزارش، بر اثر این  حملات همچنین خساراتی به واحد های مسکونی و اقتصادی  مناطق مرزی وارد شده است.

طبق این گزارش، ارتش جمهوری آذربایجان در حال حاضر کنترل کامل بر شرایط عملیاتی را دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارمنستان آذربایجان جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان

به گزارش قدس آنلاین، احمد بلند نظر  از آغاز فعالیت سامانه بارشی در منطقه خبرداد که جیرفت هم تحت تاثیر آن قرار گرفته و افزود: بر اساس بررسی صورت گرفته بارش‌ها از اولین ساعات بامداد امروز ۲۸ فروردین ماه آغاز شده و تا کنون گزارش خسارت‌زایی از طریق ستاد مدیریت بحران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مردم جهت دریافت کمک اضطراری دریافت نکرده‌ایم.

وی از آمادگی کامل همه دستگاه‌های اجرایی جنوب کرمان و استان خبرداد و با بیان اینکه پیرو سفر شامگاه ۲۷ فروردین ماه استاندار به مناطق سیل اخیر جنوب با اهتمام ویژه‌تری در حال آماده باش هستند، افزود: راهداران در جای جای منطقه و شهرستان جیرفت با همه تجهیزات حضور دارند و انتظار می‌رود با همکاری مردم و کاربران جاده ای این سامانه بدون خسارت پایان یابد.

فرماندار جیرفت شناسایی نقاط سیل خیز را یادآور شد که پیش از این مورد بررسی قرار گرفته‌ و مستحکم سازی شده‌اند و اظهار کرد: بعضا مشاهده کردیم در گذشته شدت بارش‌ها این قدر غیرمترقبه بوده که آب‌های سطحی باعث سیلاب و خسارت به زیرساخت‌ها شده‌اند که باز هم شهرداری‌ها با همه امکانات‌ آماده هستند.

بلندنظر از رصد لحظه ای وضعیت بارندگی‌ها در جنوب کرمان و شهرستان‌هایی که بیشترین بارش‌ها را طی امروز و فردا خواهند داشت توسط استاندار کرمان و ستادهای مدیریت بحران خبرداد و افزود: البته در مناطق کوهستانی و شهرستان‌های قلعه گنج و منوجان بارش‌ها از شدت بیشتری همراه با رعد و برق هستند که باز هم تاکنون ساعات بدون خسارتی را پشت سر گذاشته‌ایم.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت از مردم، عشایر و روستاییان خواست به شایعات توجه نکند و هر گونه مشکل را از طریق دهیاری و شوراها گزارش بدهند و گفت: همه امکانات خدماتی و امدادای استان پای کار هستند لذا همراهی مردم و توجه به هشدارها کار خدمات دهی را تسریع خواهد کرد.

وی از تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران توسط ادارات و سازمان هایی از جمله راهداری، امور عشایری و سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبرداد که علاوه بر مدیریت بحران شهرستان‌ها و استان، هماهنگی‌های بین بخشی را برای اطلاع از آخرین وضعیت جامعه هدف خود انجام داده‌اند و از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان و اعلام شرایط جوی در منطقه، بارش باران در محور جیرفت _ فاریاب و محورهای مواصلاتی به شهرستان منوجان با شدت بیشتری آغاز شده و از رانندگان و کسانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند خواسته شده با احتیاط عمل کنند و در بخشی از این اطلاعیه آمده است که رانندگان و مسافران جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برنامه های روز ارتش جمهوری اسلامی در شمال غرب کشور
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • بررسی نقش ایران، ترکیه و روسیه در معادلات قفقاز
  • بعد از حمله ایران به اسرائیل چه خواهد شد؟
  • دریافت گزارش‌های رسیدن پهپادها به آسمان اسرائیل | آغاز عملی درگیری
  • چرا روسیه نگران تنش میان ایران و اسرائیل است؟