Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا داداشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کاریابی های تحت پوشش اداره کار و تعاون شهرستان ری از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۵۴۷ فرصت شغلی از سوی واحدهای تولیدی و خدماتی دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه کاریابی‌های تحت پوشش اداره کار شهرستان ری در بخش‌های تولیدی و خدماتی افراد جویای کار را ثبت نام کرده اند، گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متاسفانه میزان ایجاد فرصت شغلی و ایجاد فرصت شغلی جدید کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی نداشتن مهارت در بین جویندگان کار را از معضل های حوزه اشتغال در شهرستان ری نام برد و خاطرنشان کرد: متاسفانه بیشتر جویندگان کار که در کاریابی ها ثبت نام می کنند از مهارت های لازم برخوردار نیستند.

وی در ادامه به طرح کاروزی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری اشاره و اضافه کرد: بیکاران دارای مدرک کارشناسی و بالاتر با ثبت نام در سامانه کارورزی به نشانی http://portaltvto.com/karvarzi  می توانند سه تا ۶ ماه ضمن آموزش مهارت فنی ماهانه پنج میلیون ریال به عنوان حقوق دریافت می کنند.

داداشی ادامه داد: متقاضیان ضمن داشتن کارت پایان خدمت باید حداکثر ۳۵ سال داشته باشند و همچنین طی ۲ سال گذشته کمتر از سه ماه بیمه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه در طرح کارورزی به کارفرمایان نیز تسهیلاتی داده می شود، اضافه کرد: کارفرمایانی که دارای مجوز فعالیت از مراجع رسمی کشور باشند و نیروی‌های دارای مدرک کارشناسی و بالاتر را جذب نمایند از معافیت بیمه‌ای به مدت ۲ سال برخوردار می شوند.

به گزارش ایرنا، شهرستان ری با برخورداری از ۵۶ اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و ۱۰ هزار واحد صنعتی و صنفی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان ری اشتغال زایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اخبار کنکور تولیدی و خدماتی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،طالب محمدی افزود: در این برنامه ۲۰ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان اختصاص پیدا کرد.
وی افزود: اولیا می‌توانند تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به آدرس اینترنتی my.medu.ir سبت به ثبت نام نوآموزان در پایگاه‌های سنجش محل زندگی خود اقدام کنند.
رئیس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت: اگر نوآموزی در سامانه ثبت نام نکند و برای سنجش مراجعه نکند در سال تحصیلی آینده برای پایه اول ابتدایی در هیچ مدرسه‌ای امکان ثبت نام ندارد.
وی پیش بینی کرد امسال حدود ۳۴ هزار نوآموز چهار و پنج ساله با مراجعه به مراکز جامع از لحاظ بینایی، شنوایی، جسمی و هوش مورد ارزیابی قرار گیرند.
تعرفه عادی سنجش ۶۰۰ هزار ریال و تعرفه عشایر و دانش آموزان بی بضاعت رایگان و پرداخت از طریق درگاه الکترونیکی است.
هدف از برنامه سنجش سلامت شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان وتهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها ونقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی واجتماعی کلیه کودکان ورود به مدرسه به منظور مداخلات به هنگام آموزشی وتوان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی ودرسی مناسب وجای‌دهی درست آنان اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • جریمه شش میلیاردی ۲۳واحد متخلف استان در سال ۱۴۰۳