Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیر عامل برج میلاد گفت: در سال ۹۸ برج میلاد هیچ کمک مالی از شهرداری دریافت نکرد و ردیف مالی درآمدی هم برای آن مشخص نشده است.

مجتبی حسینی توسل مدیر عامل برج میلاد در واکنش به سخنان بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران مبنی بر درج نشدن ۸۵ درصد از درآمد و هزینه برج میلاد در اسناد بودجه شهرداری گفت: این سخنان با واقعیت مطابقت ندارد، اما دروغ هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مباحث حسابداری و بنگاه داری تخصصی است و عملکرد برج میلاد را متخصصان این حوزه تشخیص می‌دهند.

مدیر عامل برج میلاد با بیان اینکه به متن تذکر اشکالاتی وارد است و پاسخ آن طبق روال اداری داده می‌شود، تصریح کرد: ۱۰۰ درصد اسناد مالی به ریال ثبت می‌شوند و هیچ مغایرتی با هم ندارند.

حسینی توسل با بیان اینکه برج میلاد شرکت محسوب می‌شود، گفت: در سال ۹۸ برج میلاد هیچ کمک مالی از شهرداری دریافت نکرد و ردیف مالی درآمدی هم برای آن مشخص نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است

به گزارش «نماینده»، مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری در خصوص اقدامات انجام شده در عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد، گفت: جلسه مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز برگزار خواهد شد و بایستی بازرس جدید را انتخاب کنیم. همچنین کمیسیون نامگذاری طرح جدیدی را ارائه خواهد داد.

وی با اعلام اینکه ما موضع‌گیری خاصی در خصوص واگن‌ها نداریم و می‌گوییم به درد مردم برسید، یادآور شد: این اقدام باید جهادی انجام شود نه اینکه دو تا سه ماه زمان ببرد. هر یک روزی که این تایید عقب بیفتد مردم از برخورداری از نزدیک به هزار واگن عقب خواهند افتاد. اگر اشکال هم از ماست بگویند رفع کنید. بحثی نیست؛ ما نمی‌گوییم اشکال از آنهاست بلکه می‌گوییم باید دلسوزانه پیش برویم نه اداری. اینکه می‌گویند طرح فعلا باقی بماند، درست نیست.

چمران با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تایید بوده است، گفت: اگر شرکتی دیگر تایید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

چمران در صحن شورای شهر نیز گفت: کسی که اعضای شورای شهر را به تمسخر می گیرد باید بداند که از مسیر همین شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. ما باید عیوب را بازگو کنیم اما تمسخر هنر نیست. همه در فضای مجازی هنرمند هستند. به جای این کارها باید کار کرد چون مشکل داریم. ما هنوز مشکل واگن ها را به سرانجام نرساندیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما همه در یک قایق نشستیم و اگر آسیبی به آن وارد شود، همه آسیب خواهند دید. نه تنها شورا و شهرداری بلکه کشور ما در شرایطی است که به وحدت و همدلی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه باید بدانیم رعایت ادب و احترام یکدیگر واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: نباید از خط قرمز ادب و احترام بیرون بیایم.امیدواریم توبیخ کتبی این مدیر انجام شود تا دیگر تکرار نشود و افراد جایگاه خود را بدانند.

ن،سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتشار عکس شهردار تهران در نماز عید فطر نوشته بود:کسانی که عکس شهردار تهران در نماز عید فطر به تمسخر می‌کنند قطعا بویی از ایمان نبرده اند و آخرت خود را خراب می کنند.ناکارآمد وضعیف است و سرجایش قرارنگرفته هرنقدی به او دارید اما ورود به روابطش باخدا و تمسخر گناهی نابخشودنی است.

محمدعلی الفت پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هم در واکنش به انتقاد عضو شورای شهر تهران از زاکانی گفته بود:وقتی ناکارآمدترین و ضعیف ترین ها که ربطی به هیچ گونه مدیریتی ندارند اظهار نظر می کنند .

در جلسه امروز همچنین مهدی اقراریان با اشاره به توصیه رئیس شورا به وحدت و همدلی، گفت: آنچه از طرف شهرداری تهران مشاهده می کنیم ایجاد یک فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است. شهردار باید مطابق قانون پاسخگوی سوالات باشد.

وی با بیان اینکه شورا به دو بخش منتقدین و مخالفین آقای زاکانی تقسیم شده است، یادآور شد: بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا به شهردار تذکر دادند اما چه اتفاقی افتاد؟ به هر حال شهروندان قرار است قضاوت کنند.

اقراریان با اشاره به نگرانی ها در خصوص انتخاب خودروها به عنوان تاکسی برقی، خاطرنشان کرد: چند ابهام وجود دارد که آیا این خودروها استانداردهای لازم را برای بهره برداری به عنوان تاکسی دارند یا خیر؟ شیوه بهره برداری و خدمات پس از فروش این خودروها به چه شکل است؟ بنده از همه کارشناسان درخواست می کنم که اقدامات شهرداری تهران در این حوزه را ارزیابی کنند.

وی با تأکید بر اینکه منتقدین حق دارند نقد کنند و از پرسنل می خواهیم که نگران نباشند، گفت: اعضای شورا و شهردارها آمدند و رفتند و کارمندان هنوز هستند. از آنها می خواهیم به عنوان نقدکنندگان اصلی وارد صحنه شوند.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در واکنش به سخنان اقراریان گفت: بنده تقسیم شدن شورا به منتقدین و مخالفین را قبول ندارم و اینگونه نیست.

احمد علوی هم با بیان اینکه حضور آقای چمران در شورا مایه وحدت شورا در دوره های مختلف بوده است، گفت: حفظ حرمت و حریم بر همه ما واجب است. اعضای شورا حق و حقوقی داشته و اجازه دارند مباحث خود را مطرح کنند اما باید حریم را حفظ کنند، چراکه در غیر این صورت عاقبت خوشی نخواهد.

ناصرامانی هم تاکید کرد این نوع برخوردها چندین بار از سوی مدیران شهری تکرار شده و نباید از آن عبور کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: برای فصل آینده هیچ ترسی از بایرن مونیخ نداریم
  • دولت امسال چقدر خرج دارد؟
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲
  • پایان تراژدی پیاده‌روهای خاکی در منطقه هشت قم
  • مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • مدیر عامل پخش فراورده های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • پیام تبریک مدیر عامل پست بانک ایران دکتر بهزاد شیری به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی