Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، احمد فعله‌گری در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار کرد: تا این لحظه یک هزار و 432 کیلومتر خط انتقال گاز در استان اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 883 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح استان انجام شده و امسال نیز تا این مقطع بیش از 305 کیلومتر لوله‌گذاری در سطح استان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان همچنین تعداد انشعابات شهری در استان را 2 هزار و 21 مورد اعلام کرد و گفت: بیش از 158 هزار علمک شهری   بیش از 118 هزار علمک گاز در روستاهای کردستان اجرا شده است.

به گفته وی، در مجموع در سطح استان 276 هزار علمک نصب شده و تا پایان امسال بیش از 10 هزار علمک دیگر نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 20 هزار و 890 مشترک جدید و در 5 ماهه امسال نیز 22 هزار مشترک جدید به شبکه گاز استان پیوسته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: 543 هزار و 851 مشترک شهری و روستایی در سطح استان از خدمات شرکت گاز بهره مند هستند.

فعله‌گری اذعان کرد: در حال حاضر 31 شهر در استان کردستان از نعمت گاز برخوردارند.

وی با عنوان اینکه 128 روستای جدید در سال گذشته به شبکه گاز استان وصل شد، گفت: در طول هفته دولت و هفته دفاع مقدس امسال هم 38 روستای استان گازدار شده‌اند.

فعله‌گری یادآوری کرد: در حال حاضر روستاهای گازدار استان به یک هزار و 334 مورد رسیده و گازرسانی به 91 روستای دیگر در دست اقدام است و گازرسانی به 13 روستا نیز در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: گازرسانی به 36 روستای دیگر نیز در دست اقدام است که امیدواریم هرچه زودتر وارد فاز اجرا شود.

فعله‌گری با بیان اینکه مجموع روستاهای گازدار استان تا پایان سال 1400 به یک هزار و 400 روستا خواهد رسید، گفت: بنا داریم تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا سال 1400 گازرسانی شوند.

وی عنوان کرد: ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی استان 92.5 درصد است.

وی ادامه داد: سال گذشته 224 واحد صنعتی در استان گازدار شد و امسال نیز گازرسانی به 53 واحد صنعتی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان اظهار کرد: 2 هزار و 438 واحد شامل واحدهای صنعتی، هتل، رستوران و غیره در سطح استان تا این لحظه گازدار شده‌اند.

فعله‌گری عنوان کرد: یک هزار و 558 روستای استان کردستان قابلیت گازرسانی دارند که تاکنون به یک هزار و 334 روستا گازرسانی شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سالانه 3 میلیارد مترمکعب گاز در سطح استان مصرف می‌شود که این میزان در سال گذشته 4 میلیارد مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: یک میلیارد و 554 مترمکعب آن مربوط به مصرف بخش خانگی و مابقی صنعتی، کشاورزی و غیره بوده است.

فعله‌گری در مورد میزان مصرف گاز در 5 ماهه امسال هم گفت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه یک میلیارد و 71 میلیون مترمکعب گاز در استان مصرف شده که 398 میلیون مترمکعب بخش خانگی و 606 میلیون مترمکعب بخش نیروگاه و سایر بوده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان سال گذشته سطح استان هزار علمک یک هزار فعله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۰ نفر در حادثه رانندگی نوروز امسال در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عیسی گوهری بعدازظهر پنجشنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز گذشته ۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیشتر است.

وی با اشاره به تعداد مصدومان حوادث رانندگی در نوروز امسال بیان کرد: در تعطیلات امسال تاکنون ۱۶۸ نفر نیز مصدوم شدند.

گوهری با بیان اینکه امسال به لحاظ تصادفات جرحی و خسارتی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد روند کاهشی هستیم، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، تصادفات جرحی و خسارتی نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی به فعالیت پلیس در جاده‌ها پرداخت و گفت: درمجموع روزانه بیش از ۱۰۰ تیم پلیس به صورت گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده‌ها فعالیت دارند.

رئیس پلیس راه کردستان اذعان کرد: نیاز است رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با احتیاط رانندگی کنند تا سفری سالم و ایمن را تجربه کنند.

کد خبر 6064308

دیگر خبرها

  • میانگین ۵۵۵ میلیمتری بارش‌های سال آبی جاری در کهگیلویه وبویراحمد
  • کرمانشاه در گازرسانی سبز است
  • فوت ۱۰ نفر در حادثه رانندگی نوروز امسال در کردستان
  • تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب
  • 47نقطه پرتصادف راههای گلستان در سال 1403 ایمن سازی می شود
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان غربی دیدن کردند
  • تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت
  • بازدید ۱۴۰۰ گردشگر از پایگاه گردشگری رویین در خراسان شمالی
  • بهره‌مندی ۱۳ هزار نفر از اهالی روستاهای کردستان از آب سالم
  • تولید و تأمین روزانه ۴۴۵ هزار مترمکعب آب در استان بوشهر در نوروز