Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه شرکت یونیکرن به دلیل عرضه اولیه توکن ثبت نشده اوراق بهادار دارایی دیجیتال اعلام جرم کرد. گروه بازار دیجیتال بازارنیوز: شرکت یونیکرن، اپراتور پلتفرم بازی و قمار آنلاین‌ای اسپورتس است که دفتر مرکزی آن در سیاتل واشنگتن واقع است. یونیکرن موافقت کرده است که با پرداخت جریمه ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیون دلاری یعنی در واقع با پرداخت کل دارایی‌های شرکت، هزینه‌ها را تسویه کند تا بین سرمایه گذاران توزیع شود.

بر اساس حکم این کمیسیون، یونیکرن از طریق عرضه توکن یونیکوین گلد حدود ۳۱ میلیون دلار در فاصله زمانی بین ژوئن و اکتبر سال ۲۰۱۷ جمع آوری کرده است. این حکم نشان می‌دهد که یونیکرن قصد داشته تا با استفاده از عواید حاصل از این عرضه، امکانات بیشتری را در پلتفرم بازی در دسترس قرار دهد و برنامه‌های کاربردی دیگری را برای توکن‌های یونیکوین گلد ایجاد کند. یونیکرن به سرمایه گذاران قول داده بود که بازار ثانویه تجارت توکن‌ها را تسهیل خواهد کرد و با ارتقای کاربری توکن‌های یونیکوین گلد برای افزایش تقاضا و ارزش توکن‌ها تلاش خواهد کرد. حکم مذکور نشانگر آن است که یونیکرن، توکن یونیکوین گلد را به عنوان قرارداد‌های سرمایه گذاری متشکل از اوراق بهادار، عرضه و فروخته است، اما در ثبت عرضه یا واجد شرایط کسب معافیت موفق نبوده است.

کریستینا لیتمن، رئیس واحد سایبر بخش اجرایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار خاطرنشان کرد: "چارچوب ثبت و تعیین معافیت اوراق بهادار برای اطمینان از حمایت از سرمایه گذار و دسترسی به اطلاعات اساسی و در عین حال تسهیل تامین سرمایه طراحی شده است. عدم رعایت این چارچوب به سرمایه گذاران و بازار‌های ما آسیب می‌رساند. این حکم به ما اجازه میدهد تا به طور قابل توجهی تمام دارایی‌های یونیکرن را به سرمایه گذاران آسیب دیده بازگردانیم و این امر شامل اقدامات بازدارنده در خصوص فروش‌های آتی به سرمایه گذاران خرد از جمله غیر فعال سازی توکن‌ها می‌شود. "


حکم کمیسیون بورس و اوراق بهادار نشان می‌دهد که یونیکرن مفاد ثبت قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض کرده است. یونیکرن بدون پذیرش یا رد یافته‌های کمیسیون، موافقت خود را برای پرداخت جریمه ۶.۱ میلیون دلاری اعلام کرد. یونیکرن همچنین موافقت کرد که یونیکوین گلد را غیر فعال سازد، خبر این حکم را منتشر کند و درخواست حذف یونیکوین گلد را از همه پلتفرم‌های فروش دارایی دیجیتال بدهد. کمیسیون به موجب این حکم، تعهدات مذکور و همچنین وضعیت مالی یونیکرن و پرداخت کل دارایی‌های این شرکت را به عنوان جریمه در قبول پیشنهاد تسویه حساب یونیکرن در نظر گرفته است. همچنین در یک اقدام مرتبط، موسسه مالی وزارت امور خارجه واشنگتن نیز از تسویه حساب با یونیکرن به دلیل نقض مقررات ثبت ایالتی خبر داده است. برچسب ها: ارز ، بیت کوین ، رمز ارز ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KG9

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: ارز بیت کوین رمز ارز بازارنیوز سرمایه گذاران اوراق بهادار توکن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس تغییر جهت داد

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۱۳ هزار واحد کاهش داشت امروز تغییر جهت داد و افزایشی شد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهارشنبه) ۱۰۶۹ واحد رشد کرد و در کانال دو میلیون ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد. شاخص هم وزن نیز ۰.۶۱ درصد رشد کرد و در کانال ۷۶۳ هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۳۵۳ هزار معامله به ارزش ۷۹ هزار میلیارد ریال انجام شد و اغلب نمادهای بازار در دامنه مثبت معامله شدند.

نمادهای فملی، شبندر، فایرا و جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سرمایه داشتند و باعث رشد بازار سرمایه شدند. در مقابل نمادهای پارسان و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروزرشد کرد و در کانال ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحدی ایستاد.

در معاملات امروز بازار سهام، گروه خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت و گروه فلزات اساسی نیز پس از خودرویی ها بیشترین حجم معاملات را از آن خود کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «قیمت دلار» برای اولین بار به ۴۴ هزار تومان رسید!
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • بیت کوین به قیمت جدید رسید/ ۶۶ هزار و ۴۶۹.۳۲ دلار
  • بورس در راه تصرف تاج و تخت؟