Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدکاظم منزوی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحد صنعتی که به سبب بدهی‌های بانکی و مشکلات تولید، سال‌ها راکد مانده بود با حمایت سرمایه‌گذار جدید وارد چرخه تولید شد.

وی ادامه داد: شرکت تولیدکننده پروفیل درب و پنجره UPVC هافمن در مذاکراتی با شرکت تولیدکننده پروفیل شهرکرد با سرمایه‌گذاری قابل توجهی نقش مهمی در احیا و بازگشت به فعالیت این شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منزوی از هدفگذاری احیای ۲۰ واحد صنعتی در استان طی سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد بیش از ۵۰ درصد این مهم محقق شده است و پیش‌بینی می‎شود تا پایان ۱۰۰ درصد این برنامه اجرا شود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۹۵۰ واحد صنعتی در این استان، تصریح کرد: از این تعداد ۲۰ درصد واحدها با ۱۰۰ درصد ظرفیت و مابقی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد ظرفیت خود فعال هستند.

منزوی خاطرنشان کرد: ۹۰ درصد صنایع فعال در این استان را صنایع کوچک تشکیل می‌دهد و صنایع بزرگ سهم اندکی در بخش صنعت این استان به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایرنا، بخش صنعت در تولید ناخالص چهارمحال و بختیاری ۱۲.۶ درصد است که این رقم با توجه به میانگین کشوری آن که ۳۴.۲ درصد است،  نشان می‌دهد که بخش صنعت در استان همچنان دارای ظرفیت‌های بیشماری است که شکوفایی بیش ازپیش آن می‌تواند مسیر توسعه‌یافتگی چهارمحال و بختیاری را هموارتر کند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با جمعیتی افزون بر ۹۷۹ هزار نفر است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری واحد صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید گلشنی اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۷ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال در استان احیا گردیده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ شاهد احیای واحدهای بزرگ صنعتی در استان بودیم.

وی با اشاره به احیای ۱۸ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۳۳ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ افزود: بر اساس مقایسه احیای واحدهای صنعتی طی دو سال اخیر شاهد هستیم که باوجود کاهش تعداد واحدهای احیا در سال گذشته، با رشد ۲ هزار و ۶۳ درصدی سرمایه گذاری‌های صورت گرفته مواجه بودیم.

گلشنی عنوان کرد: اشتغالزایی در واحدهای احیا شده هزار و ۸۲۵ نفر می‌باشد که از رشد ۴۶۰ درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در خصوص احیای واحدهای معدنی استان یادآور شد: ۷ واحد معدنی در استان با سرمایه گذاری ۱۹۷ میلیارد ریال احیا گردیده که زمینه اشتغال ۵۵ نفر را فراهم نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: سرمایه گذاری معدنی صورت گرفته نیز در سال گذشته از رشد ۳۰۲ درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر 6078800

دیگر خبرها

  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • رشد۱۲ درصدی تولیدکالا‌های مهم و استراتژیک صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • بازگشت ۲۰ واحد راکد پرورش ماهی به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در استان زنجان به چرخه تولید