Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس‌جمهوری آمریکا ممنوعیت حفاری در خارج از سواحل کارولینای شمالی و ویرجینیا را تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از نیوپورت نیوز، دونالد ترامپ روز جمعه (چهارم مهرماه) اعلام کرد که ممنوعیت حفاری نفت در سواحل کارولینای شمالی و ویرجینیا را تا سال 2032 تمدید کرده است.
این اقدام وی چند هفته پس از تمدیدهایی مشابه در زمینه حفاری‌های دریایی در آب‌های فلوریدا، جورجیا و کارولینای جنوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت ترامپ که برای گسترش حفاری‌های نفت و گاز ایالات متحده و بازگرداندن قوانین دوران اوباما درباره آلودگی ناشی از سوخت‌های فسیلی تلاش کرده است، ابتدا قصد داشت حفاری‌های دریایی را در بسیاری از سواحل آمریکا، از جمله فلوریدا گسترش دهد.
این در حالی است که پیشنهادهای حفاری در فلوریدا مخالفت شدید صنعت‌های گردشگری، املاک و مستغلات و منافع زیست محیطی را به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان

علی نصراله زاده رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: حفظ و حراست از آب‌های زیرزمینی یکی از اصلی‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای محسوب می‌شود که در همین خصوص با حفاران چاه‌های غیرمجاز برخورد جدی صورت گرفته و دستگاه آنها توقیف می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات حفاری غیرمجاز معمولا در طول شب انجام می‌شود، اضافه کرد: دستگاه‌های حفاری در قالب شرکت‌های حفاری و با مجوز وزارت نیرو فعالیت می‌کنند و هر دستگاهی که این مجوز را نداشته باشد به عنوان دستگاه حفاری غیر مجاز تلقی می‌شوند که با هماهنگی مرجع قضایی در قالب دستور شفاهی و نیروی انتظامی و تیم‌های گشت و بازرسی این دستگاه‌های غیرمجاز به نفع دولت توقیف و به پارکینگ شرکت آب منطقه‌ای منتقل می‌شوند.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه‌ای قزوین بیان کرد: شرکت آب منطقه‌ای در چارچوب قوانین و مقررات با تجهیز گروه‌های گشت و بازرسی ضمن شناسایی تخلفات در حوزه منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی با هرگونه تخلف در این حوزه برخورد قانونی می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • هوای استان بوشهر گرم‌تر می‌شود
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • علی دایی سرمربی فصل بعد پرسپولیس می‌شود؟
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز آب در تاکستان
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • شنیده شدن صدای آرام امواج در سواحل مازندران