Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس گفت: ظرفیت‌های اقتصادی و معدنی استان در طول سال‌ها مورد بی‌مهری و غفلت قرار گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مجید انصاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان استان فارس با رزم حسینی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: رزم حسینی در این دیدار به ارائه برنامه‌های خود به صورت شفاهی و مکتوب پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این دیدار نمایندگان استان نیز موضوعات کلان استانی را مطرح کردند گفت: وزارت‌خانه صنعت، معدن و تجارت مهم است و بسیاری از مشکلات اصلی اقتصادی ما به نوع عملکرد این وزارت‌خانه مربوط می‌شود و نمایندگان استان فارس نگاه کلان ملی و هم نگاه استانی را برای برطرف شدن مشکلات بیان کردند. 

60 درصد معادن استان گیلان غیرفعال استمعادن و صنایع پایین دستی ظرفیت سکوی پرش آذربایجان شرقی را دارندانتقاد امام جمعه کرمان از حضور بازنشستگان و غیرمعدنی‌ها در معادن استان کرمان
سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه ظرفیت‌های اقتصادی و معدنی استان در طول سال‌ها مورد بی‌مهری و غفلت قرار گرفته است افزود: نمایندگان استان فارس ظرفیت‌های حوزه‌های انتخابیه و بی‌مهری‌هایی را که به استان شده بود، مطرح و درخواست کردند که در صورت رای اعتماد به رزم حسینی این موضوعات در اولویت کاری وی باشد. 

انصاری با بیان اینکه نمایندگان استان درخواست کردند که رزم حسینی سفر به استان فارس را در نخستین برنامه‌های خود قرار دهد، بیان کرد: امید است که رزم حسینی با رای آوردن در روز سه‌شنبه بتواند کارها و قول‌هایی که داده را عملیاتی کند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال رای آوردن رزم حسینی در جلسه روز سه‌شنبه چه اندازه است تصریح کرد: به نظر می‌رسد که این گزینه پیشنهادی دولت بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان استان فارس رزم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که بعد از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت ماه پرواز‌های حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • ظرفیت ۱۵ همتی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه در خدمت حل مسائل کشور
  • ◄ صادرات یک میلیون تن مواد معدنی به کشورهای حوزه خلیج فارس
  • بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند/ ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شد
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • بازپس گیری معادن غیر فعال کرمان
  • مسائل معادن شن و ماسه دوکوهک فارس بررسی می‌شوند