Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@11:45:56 GMT

انتقاد نماینده مجلس از قبوض برق نجومی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۰۴۹

انتقاد نماینده مجلس از قبوض برق نجومی

خبرگزاری ایسنا: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نیرو از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا و نجومی در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.

ابراهیم رضایی درباره این دیدار عنوان کرد: پس از طرح مشکلات حوزه آب و برق در دشتستان، وزیر نیرو وعده رفع این مشکلات را داد.

وی اظهار کرد: تکمیل سد دالکی، افزایش کمیت و کیفیت آب شرب و کشاورزی در دشتستان و همچنین رفع مشکلات حوزه برق و توسعه زیرساخت‌ها از مهمترین دغدغه‌های مردم دشتستان است که پیگیری زیادی را در این زمینه داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: به منظور پیگیری برای رفع این مشکلات، دیروز در جلسه‌ای در وزارت نیرو با حضور وزیر نیرو، معاونین وزیر و مدیران مربوطه مسایل شهرستان در حوزه آب و برق یک به یک مطرح و بررسی شد.

نماینده دشتستان تکمیل سد دالکی را به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های شهرستان و استان دانست و ادامه داد: چند راهکار را برای تامین مالی سد و تسریع در تکمیل سد دالکی مطرح کردیم.

رضایی با اشاره به پیگیری اجرای طرح تحول نخیلات به عنوان طرح مشترک وزارت نیرو و جهاد کشاورزی، خاطرنشان کرد: سد دهرود از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح و خواستار احداث آن شدیم.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مخازن آب و آبشیرین‌کن‌های شهرستان دشتستان (برازجان، سعدآباد، آبپخش، دالکی، دهقاید) از دیگر مسائلی بود که در این نشست مطرح و خواستار تسریع در اجرای آن شدیم.

نماینده دشتستان در مجلس با انتقاد از صدور قبوض برق با قیمت‌های بالا در ماه‌های اخیر افزود: ایجاد پست‌های برق جدید در چند نقطه شهرستان و احداث پست‌های هوایی در شهرها و روستاهای دشتستان و رفع مشکلات ضعف ولتاژ و توسعه شبکه برق‌رسانی از دیگر مسائلی بود که مطرح و خواستار رسیدگی شدیم.

ابراهیم رضایی اضافه کرد: وزیر نیرو و معاونین و مدیران حوزه‌های آب و برق برای رفع مسائل مطرح‌ شده و تسریع در بهبود وضعیت آب و برق شهرستان دشتستان قول دادند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس وزیر نیرو آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!