Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری افراد، گفت: انگیزه و دغدغه درونی برای ایفای نقش در شرایط سخت اگر نباشد نمی‌توان در عملیات آتش‌نشانی موفق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(6مهر) در ویژه‌برنامه روز ایمنی و آتش‌نشانی شغل آتش‌نشانی را جهاد و ایثارگری دانست و گفت: آتش‌نشانان جان‌برکفان امروز ما هستند و جان خود را برای نجات هم‌وطنان خود در طبق اخلاص می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران از تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه این قشر از جامعه تقدیر کرد و افزود: این شغلی که انتخاب کردید نوعی عبادت است و پاداش اخروی ویژه‌ای دارد.

 

وی بابیان اینکه بروز رسانی تجهیزات در بحث امداد و نجات بسیار مهم است، اظهار کرد: اگر تجهیزات بادانش  و مهارت همراه نباشد کارآمدی را دنبال نخواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری افراد، بیان کرد: انگیزه و دغدغه درونی برای ایفای نقش در شرایط سخت اگر نباشد نمی‌توان در عملیات آتش‌نشانی موفق بود.

 

وی به فداکاری آتش‌نشانان در حادثه پلاسکو اشاره کرد و خاطرنشان شد: احساس مسئولیت باید در همه حوزه‌های مختلف مدیریتی و کارمندی و سایر افراد جامعه تقویت شود باید در این بخش کار فرهنگی انجام شود .

 

امام‌جمعه ساری با تأکید بر اینکه حرکت در مسیر شهدا، احساس مسئولیت را در ما تقویت می‌کند، گفت: آتش‌نشانان برای نجات جان هم نوعان، خود را به آب‌وآتش می‌زنند قدردان این‌همه احساس مسئولیت هستیم.

 

وی بابیان اینکه کار آتش‌نشانی عبادت بسیار بزرگی است، ابراز کرد: راه سنجش دوست واقعی اینکه فردی که ادعای دوستی می‌کند تو را در شرایط خطر تنها نگذارد. در حقیقت آتش‌نشانان دوستان ویاران واقعی مردم هستند و رضایت خدا را در کار موردتوجه دارند که باید به این عبادت و خدمت خود افتخار کنند و بهتر و کیفی‌تر از گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران حادثه ساختمان پلاسکو کارآمدی مسئولیت پذیری روز آتش نشانی شهدا آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • آتش‌سوزی یک کارگاه آهنگری در پامنار
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک