Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد رستگار مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درباره اینکه خودروی شاهین از نگاه کارشناسی چگونه ارزیابی می‌شود، تصریح کرد: در شرایطی که کشور با سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه روبرو است، واقعا طراحی و تولید خودروی شاهین که اخیرا از سوی گروه خودروسازی سایپا رونمایی شده است، دست مریزاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استاندارد‌ها در خودرو‌های تولید داخل، رعایت شده است، افزود: خودروی تولید شده توسط سایپا از نظر فنی و مهندسی ویژگی‌های لازم را دارد و می‌توان به شاهین امتیاز خوبی داد.

مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خاطرنشان کرد: سازمان‌های نظارتی و مخصوصا سازمان ملی استاندارد با وجود تحریم‌هایی که صنعت خودرو با آن مواجه است از موضع خود کوتاه نیامده است و اصرار بر رعایت الزام‌های ۸۵ گانه استاندارد را دارد.

بیشتر بخوانید

کوییک S، محصول جدید سایپا معرفی شد + تصاویر

وی گفت: در راستای رعایت استاندارد‌های اجباری، گروه خودروسازی سایپا خودروی پراید را کنار گذاشت و در این مدت با برنامه ریزی که انجام داده بود توانست خودروی جدیدی را معرفی کند، بر این اساس خودروی شاهین در شرایطی به مرحله تولید رسیده است که سایپا با تکیه بر توان مهندسان داخلی خود به سمت خودروی جدید رفته است.

رستگار افزود: شاهین خودرویی به روز است و با استاندارد‌های اروپایی به صورت کامل همخوانی دارد؛ وقتی چنین خودرویی توسط مهندسان داخلی ساخته و تولید می‌شود قطعا در آینده‌ای نزدیک می‌توان خودرو‌های بهتر و مدرن‌تر را تولید و وارد بازار کرد.

مدیر مهندسی بازرسی خودرو شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اذعان کرد: ۲۵ سال بود که مردم گروه خودروسازی سایپا را با پراید و خودرو‌های کوچک می‌شناختند و همه تصور می‌کردند این خودروساز تنها می‌تواند در تولید پراید موفق باشد، اما این مجموعه با رونمایی و عرضه خودرو شاهین ثابت کرد که می‌تواند با خوداتکایی به سمت تولید خودرو‌های به روز برود.

وی گفت: گروه سایپا بعد از مدت‌ها سنت شکنی کرد و توانست خودرویی معرفی کند که قابلیت‌های زیادی دارد؛ بازار خودرو به تغییر و تنوع نیاز داشت که خوشبختانه با معرفی شاهین بخشی از آن محقق شد، در این میان پیش بینی می‌کنم که از خودروی جدید سایپا استقبال خوبی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بعد از ظهر امروز ؛ در محور تکاب -شاهین دژ ، واژگونی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ گزارش شد.

 

محبوبی افزود : نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای مائین بلاغ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه ناجیان هلال‌احمر شهرستان تکاب اقدامات پیش بیمارستانی لازم را بر روی ۲ حادثه مصدوم انجام و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید راثی شهرستان شاهین دژ انتقال دادند.

وی گفت : همچنین در عملیات دیگری در ساعت ۱۶:۰۲ دقیقه همان روز در محور تکاب -شاهین دژ ،واژگونی خودروی تیبا نیز گزارش شد.

محبوبی گفت : نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مائین بلاغ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه نیز ناجیان هلال‌احمر اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی ۵ مصدوم این حادثه انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • ۷ مصدوم در واژگونی دو دستگاه خودروی سواری در محور تکاب -شاهین دژ
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • نمی‌توان قاعده کلی از تجربه‌های نزدیک به مرگ به دست آورد!
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • بازرسی از هزار و ۱۰۰ زمین بازی و تجهیزات تفریحی در البرز
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند
  • مدل‌های جدید خودروهای برقی چینی در نمایشگاه بانکوک
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟