Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-23@07:35:50 GMT

یک ماه تا آغاز لیگ برتر، ۲ باشگاه در خاموشی

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۰۹۲

آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در خاموشی به سر می‌برند و وضعیت مشخصی ندارند. جنوب نیوز: رفته رفته به آغاز لیگ برتر نزدیک می‌شویم و اکثر تیم های لیگ برتری بازیکنانشان را جذب و نقاط ضعفشان را ترمیم کرده اند. برخی تیم ها برای حضور در نیمه بالایی جدول بسته شده اند و برخی تیم ها هم متناسب با شرایطشان فصل نقل و انتقالاتشان را پشت سر گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین دو تیم آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان فصل نامعلومی را پشت سر می گذارند.

دو باشگاه در فصل گذشته عملکرد متفاوتی از خود به جای گذاشتند و بهترین نتایج تاریخشان را کسب کردند. آلومینیوم پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کرد و صنعت نفت آبادان با ایستادن در نیمه بالایی جدول لیگ برتر و کسب نتایج قابل قبول، عملکرد درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرد اما فصل جدید برای این دو تیم کابوس‌وار آغاز شده است. بلاتکلیفی و وضعیت نامشخص آن ها، هواداران این دو باشگاه را نگران کرده است.

آلومینیوم اراک

صعود تاریخی شاگردان خطیبی نوید روزهای خوبی را برای اراکی ها می داد اما ماجرا آنطور که پیش بینی می شد، پیش نرفت. تاخیر در تصویب بودجه فصل جدید، شایعات تغییر سرمربی و بلاتکلیفی در جذب بازیکن شرایط را برای اراکی ها سخت کرده است. سجاد بیرانوند دروازبان باتجربه فصل گذشته آلومینیوم در آستانه جدایی از این باشگاه قراردارد و این در حالی است که این باشگاه هنوز نتوانسته است به طور رسمی فعالیتش را در فصل نقل و انتقالات آغاز کند.

صنعت نفت آبادان

آبادانی ها نیز روزهای پر استرسی را دنبال می کنند. ۹ بازیکن اصلی فصل گذشته صنعت نفت از این تیم جدا شدند و به تازگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه نفت آبادان در سمت های خود ابقا شدند. سید سیروس پورموسوی به تازگی هدایت صنعت نفت را به عهده گرفته است و هنوز باشگاه برای جذب بازیکن دست به کار نشده است. شاید تیم موفق فصل گذشته را در لیگ بیستم نبینیم و شاهد نتایج دور از انتظاری از آن ها باشیم.

تیم های لیگ برتری به زودی کارشان را در فصل جدید آغاز خواهند کرد اما هواداران این دو باشگاه هنوز منتظرند تا تکلیف تیم محبوبشان مشخص شود. مسئولان استانی نیز قول های مساعدی درباره حل این مشکلات داده اند اما هنوز اخبار خوبی از این باشگاه ها نمی شنویم. باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقی در دو باشگاه محبوب لیگ برتری رخ خواهد داد.

منبع: ایسنا

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان دو باشگاه فصل گذشته تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم

آفتاب‌‌نیوز :

 تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

با این نتیجه ذوب آهن ۳۳ امتیازی شد و به رده هفتم جدول لیگ صعود کرد و طلسم نبردن درخانه را هم شکست. 

آلومینیوم اراک هم با ۳۰ امتیاز در رده دهم جدول لیگ قرار گرفت. 

داور: سعید رحیمی مقدم 

کمک داوران: حسن انتظاری، امید افخمی

کارت زرد: امیرنوری (آلومینیوم اراک) محسن آذر باد (ذوب آهن) 

کارت قرمز:

گل: فردین یوسفی (۲+۹۰)، محمد جواد محمدی (دقیقه ۷+۹۰) برای ذوب آهن

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه ۷۷ مسابقه بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه سرنگون شد که مربیان این تیم اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما داور یکی از مربیان این تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • برتری ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • پیروزی ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم با تعویض‌های طلایی ربیعی
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • خوزستانی‌های پرسپولیس قاتل صنعت‌نفت آبادان!