Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه درخشش لژیونرهای ایرانی، شب گذشته سردار آزمون در هفته نهم لیگ روسیه و رضا قوچان نژاد در هفته سوم لیگ هلند دبل کردند و علیرضا جهانبخش در هفته سوم لیگ برتر مقابل منچستریونایتد پاس گل داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ادامه درخشش لژیونرهای ایرانی در هفته های اخیر ، شب گذشته سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد عملکردی خیره کننده در ترکیب تیم های خود به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون

در آغاز هفته نهم رقابت های لیگ روسیه، تیم زنیت با درخشش مهاجم ایرانی خود موفق شد با نتیجه ۶ بر صفر تیم اوفا را شکست دهد. سردار آزمون در دقیقه ۲۴ مسابقه، روی یک توپ ارسالی از سمت راست، موفق شد با یک ضربه والی، گل اول تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. ۸ دقیقه بعد به دلیل خطای مدافع اوفا بر روی سردار آزمون، تیم زنیت صاحب یک ضربه پنالتی شد که آرتوم زوبا ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا زنیت ۲ بر صفر پیش بیفتد. اما این پایان درخشش مهاجم ایرانی زنیت در این مسابقه نبود. در دقیقه ۶۱ سردار آزمون موفق شد گل دوم خودش و گل چهارم زنیت را به ثمر برساند. سردار آزمون در دقیقه ۷۹ مسابقه به دلیل مصدومیت شدید، تعویض شد.

زنیت با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به اسپارتاک، به صدرنشینی خود در لیگ روسیه ادامه داد. در جدول رده بندی گلزنان هم سردار آزمون با ۶ گل، بعد از کریستین نوبوای ۷ گله از تیم سوچی در رده دوم برترین گلزنان لیگ روسیه قرار دارد.

علیرضا جهانبخش

در هفته سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون در زمین خود با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب منچستریونایتد شد. در این مسابقه علیرضا جهانبحش ستاره ایرانی تیم برایتون در حالی که در هفته های اخیر، عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش در رقابت های جام اتحادیه انگلیس داشت، این مسابقه را از روی نیمکت آغاز کرد و در حالی که تیمش ۲ بر ۱ از حریف عقب بود از دقیقه ۷۵ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۵ بازی، موفق شد با یک ارسال دیدنی روی سر سولی مارچ، زمینه ساز گل دوم تیمش شود. اما این پایان کار نبود و برونو فرناندز در آخرین لحظات وقت های تلف شده از روی نقطه پنالتی، موفق به باز کردن دروازه برایتون شد تا علی رغم پاس گل علیرضا جهانبخش، برایتون این مسابقه را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کند و با ۳ امتیاز از ۳ بازی در رتبه یازدهم جدول قرار بگیرد.

رضا قوچان نژاد

در هفته سوم رقابت های لیگ هلند (اردیویسی) تیم زووله با درخشش رضا قوچان نژاد موفق شد با ۴ گل، اسپارتا روتردام را شکست دهد. در این دیدار، قوچان نژاد گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی در واپسین لحظات نیمه اول به ثمر رساند و در آغاز نیمه دوم هم موفق شد گل دوم خودش و زووله را به ثمر برساند. قوچان نژاد تا دقیقه ۷۴ مسابقه در زمین حضور داشت.

زووله با این پیروزی، با ۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت. در جدول گلزنان هم قوچان نژاد با ۲ گل زده در تعقیب دو بازیکن ۳ گله لیگ هلند قرار دارد.

مهدی طارمی

در شب پیروزی ۵ بر صفر پورتو مقابل بواویستا هم مهدی طارمی از دقیقه ۷۸ در ترکیب تیمش قرار گرفت.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آزمون برایتون پورتو آزمون بازیکن تیم ملی برایتون پاس گل جهانبخش پاس گل علیرضا جهانبخش پورتو جهانبخش دبل آزمون دبل سردار دبل سردار آزمون دبل قوچان نژاد دبل گوچی رضا قوچان نژاد زنیت زنیت روسیه زنیت سن پترزبورگ زنیت سنت پترزبورگ زووله زووله هلند سردار سردار آزمون طارمی علی جهان علیرضا جهانبخش قوچان نژاد گلزنی آزمون گلزنی رضا قوچان نژاد گلزنی سردار گلزنی سردار آزمون گلزنی قوچان نژاد گلزنی گوچی گوچی لژیونر لژیونر ایرانی ليگ برتر انگليس لیگ انگلیس لیگ روسیه لیگ هلند مهدی طارمی علیرضا جهانبخش سردار آزمون رضا قوچان نژاد هفته سوم موفق شد لیگ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

یاران علیرضا جهانبخش قهرمان جام حذفی فوتبال هلند شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار فینال جام حذفی فوتبال هلند امشب (یکشنبه) میان تیم‌های فاینورد و نایمخن برگزار شد که با پیروزی یک بر صفر و قهرمانی فاینورد به پایان رسید.

پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش

ایگور پایکسائو در دقیقه 59 گل قهرمانی فاینورد را وارد دروازه نایمخن کرد. فاینورد از دقیقه 72 این مسابقه با اخراج یکی از بازیکنانش 10 نفره شد. همچنین دقایقی از این بازی به دلیل آتش‌‌سوزی و به راه افتادن دود در ورزشگاه متوقف شد.

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش ایرانی فاینورد از دقیقه 87 بازی برابر نایمخن وارد میدان شد و تیمش را همراهی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • آزمون: وظیفه‌ام بود، همه باید به رم کمک کنیم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس