Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طباطبایی در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور اظهار داشت: این بازی را از دو زاویه می‌توان تحت بررسی قرار داد. یک زاویه مباحث فنی بازی است و زاویه دیگر مباحث حاشیه‌ای و داوری بازی. می‌توان گفت از نظر فنی پاختاکور بهتر از استقلال بازی کرد و می‌توان گفت اشتباهات بزرگ داور بازی باعث شکست آبیها شد که هر دو دیدگاه هم می‌تواند درست باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: پاختاکور بازی را خیلی خوب آغاز کرد و توانست با قدرت حفظ توپ بازی را کاملا در اختیار بگیرد. در حالی که تیم ازبکستانی بر بازی تسلط داشت استقلال بر خلاف جریان بازی و با توانمندی علی کریمی به گل اول رسید. اما این گل هم جریان بازی را تغییر نداد و همچنان تیم پاختاکور بود که بر بازی تسلط داشت.

سنگربان سابق استقلال در گفتگویش با برنامه چاپ اول شبکه خبر ادامه داد: این تیم خط حمله خیلی خوبی دارد که مکمل این خط حمله، مدافعان و بازیکنان کناری هستند. غیبت همزمان غفوری و میلیچ برای این تیم گران تمام شد و این خط حمله خوب بخش مهمی از کارایی‌اش را از دست داد. غیبت وریا و میلیچ ضربه سنگینی در این بازی به تیم زد.

طباطبایی با اشاره به پنجره بسته نقل و انتقالاتی گفت: کمبود بازیکن هم در این تیم مزیدی بر علت شد و باعث شد آبیها با تعداد کمی بازیکن در این مسابقات حضور پیدا کنند. استفاده از یکسری بازیکن ثابت در دیدارهای فشرده که هر سه روز یکبار برگزار می‌شد منجر به افت انرژی بازیکنان این تیم شده بود.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: واقعا متاسفم تیمی که در حال اعزام به چنین رویداد مهمی است، پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته باشد. مدیران باشگاه که جام حذفی را از دست داده بودند، موجی به اسم استراماچونی راه انداختند و روی آن موج سوار شدند تا غم شکست مقابل تراکتور و از دست رفتن جام را فراموش کنند. در حالی که مذاکره با شفر و جلب رضایت او بسیار مهمتر بود. مدیران این باشگاه باید پرداختی به شفر و باز کردن پنجره‌های نقل و انتقالاتی را در اولویت قرار می‌دادند. 

سنگربان پیشین آبی پوشان تاکید کرد: تیمی مثل استقلال سالانه ده‌ها میلیارد هزینه می‌کند تا یک جام به دست آورد اما جام‌ها و موقعیت ها یکی بعد از دیگری به دلیل اشتباهات مدیریتی از دست می‌رود. 

طباطبایی در خصوص انتخاب سرمربی فصل آینده گفت: در فوتبال ما فلسفه‌ای برای انتخاب سرمربی نیست. ممکن است تصمیماتی گرفته شود که امروز مسکن باشد اما دو ماه بعد تبدیل به معضل شود. باشگاه‌های ما معمولا مبتنی بر اتفاقات سرمربی خود را انتخاب می‌کنند نه با علم به داشته‌های خود. من نمی‌دانم الان مدیران باشگاه استقلال چه تصمیمی برای فصل آینده این تیم گرفته یا قرار است بگیرند. 

کد خبر 5033757

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی طباطبایی تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پاختاکور لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا تیم فوتبال الشرطه عراق تیم فوتبال الدحیل قطر تیم فوتبال التعاون عربستان تیم ملی فوتسال ایران لیگ برتر والیبال مجید نامجومطلق والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی در سالیان اخیر با درخشش در ترکیب سپاهان و استقلال مورد توجه قرار گرفت و حتی تجربه بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به دست آورد، اما در شرایطی که او راهی لیگ برتر روسیه شده، حالا یک محبی جدید در مس رفسنجان خودش را به فوتبال ایران معرفی کرده و بیشتر از فصول قبل مورد توجه قرار گرفته است.

محمدمهدی محبی که در دوران کار با سید مجتبی حسینی در نفت مسجدسلیمان چهره شد و پس از آن یک فصل در پیکان عضویت داشت، در دومین سال بازی برای مس رفسنجان درخشان‌تر از قبل کار می‌کند و آمار گل و پاس گل بهتری را ثبت کرده است.

روند عالی این بازیکن در مس رفسنجان ادامه دارد و پس از گلزنی و پاس گل‌های اخیرش که نارنجی پوشان را به شرایط خوبی در میانه جدول رسانده و در دو هفته گذشته یک پاس گل داده و یک گل زده بود، باز هم فوق‌العاده کار کرد و در تقابل با پیکان که شانس همراه‌شان نبود و روی یک گل به خودی به تساوی رسیدند، ستاره زمین لقب گرفت.

محمدمهدی محبی که در سمت چپ زمین به کار گرفته می‌شود، در دیدار با خودروسازان دو بار نتیجه را تغییر داد و نگذاشت گل‌های پیکان منجر به شکست مس شود. محبی در شروع نیمه دوم با یک فرار سریع از بین مدافعان حریف و ضربه چیپ، گلزنی کرد و پس از آن هم روی یک ریباند و ضربه سر گل دوم را به ثمر رساند و در این فصل سه گله شد.

دیگر خبرها

  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • پرسپولیس فقط برای برد می‌آید
  • آزادمنش: روز سختی را برای استقلال رقم خواهیم زد
  • این آقا حق ورود به رختکن استقلال را ندارد!
  • تبلیغ در مدارس مهمتر از مساجد است
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد!
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • عکس| چشم و چراغ استقلال دویست تایی شد
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)