Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@10:56:20 GMT

آیا دانشگر و زکی‌پور در حد استقلال هستند؟!

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۳۲۴

آیا دانشگر و زکی‌پور در حد استقلال هستند؟!

سعید اکبری؛ محمد دانشگر مدافع استقلال در دیدار با پاختاکور به عنوان مدافع راست به میدان رفت. در آن سوی خط دفاعی هم میلاد زکی پور قرار گرفته بود. این دو بازیکن، به ادعای کارشناسان جزو ضعیف ترین بازیکنان استقلال در شب بازی با پاختاکور بودند. این اما مسئله نیست. به هر حال اتفاق می افتد بازیکنی در دیداری بد بازی می کند و در دیداری خوب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین بازی ضعیف دانشگر و زکی پور عجیب نبوده است. بماند که هر دو از نظر بدنی کم آورده بودند، به ویژه دانشگر که در 20 دقیقه آخر بازی بیشتر قدم می زد.

اینجا بحث درباره مسایل اخلاقی و رفتاری دو بازیکن است. میلاد زکی پور بسیار شانس آورد که از سوی داور بازی اخراج نشد. او یک بار با آرنج و به عمد به سینه بازیکن حریف کوبید که حداقل می توانست برایش یک کارت زرد به همراه داشته باشد. البته بعضی کارشناسان این صحنه ها را صحنه اخراج هم می نامند. او خوش شانس بود که داور به سادگی از کنار آن صحنه گذشت وگرنه ممکن بود حالا مقصر اصلی شکست استقلال باشد. درباره دانشگر هم سوژه زیاد بود. او حرکات عجیب و غریب کم انجام نمی داد. روی صحنه گل اول پاختاکور درست دقایقی بعد از آن که پیمان یوسفی این بازیکن را مدافعی فوق العاده خوانده بود، اجازه داد توپ به راحتی از مقابلش عبور کند و به بازیکن حریف برسد تا زمینه ساز گل شود. دانشگر مدام تلاش می کرد با بازیکن حریف درگیر شود و خلاصه سوژه ای برای دعوا پیدا کند. اواخر بازی که استقلال به ثانیه ثانیه زمان نیاز داشت اعتراض عجیب و غریب و تند او به کمک داور بازی می توانست برایش حداقل یک کارت زرد به همراه داشته باشد ولی داور بازی از کنار این بداخلاقی دانشگر هم گذشت. او به دلیل اینکه روی اعصاب خود کنترل نداشت می توانست کارت بگیرد و به خاطر کارت قبلی‌اش از زمین اخراج شود.

این بازیکن در طول فصل جاری حاشیه های زیادی چه در داخل و چه در بیرون از زمین داشته. میلاد زکی پور هم هیچگاه در استقلال به اندازه ای که باید خوب بازی نکرده است. آیا زمان تغییرات در لیست استقلال فرا نرسیده است؟آیا تیمی که روزی روزگاری بازیکنانی بزرگ در اختیار داشت، نباید تغییری در نگرش خود ایجاد کند و حداقل به جای بازی دادن به بازیکنانی که عایدی برای استقلال ندارند، به جوان‌هایش فرصت دهد؟

252 252

کد خبر 1436920

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا زکی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد

آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که پیش از بازی اشاره کردیم صالح حردانی به بازی با آلومینیوم اراک نرسید و این بازیکن از روی سکو‌ها نظاره‌گر دیدار تیمش با شاگردان حسینی شد، اما حردانی کم کم شرایط مسابقه را پیدا کرده و می‌تواند ابی پوشان را همراهی کند.

استقلال در هفته پیش رو باید به مصاف شمس آذر قزوین برود و حردانی در صورت رضایت نکونام می‌تواند برای آبی پوشان بازی کند اگرچه فخرالدینی در این یکی دو هفته بد کار نکرده و شاید به همین دلیل حردانی از نیمه دوم آبی‌ها را همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • حمله با قمه به بازیکن سابق استقلال + ماجرا چیست؟
  • روایت بازیکن سابق استقلال از حمله با قمه به او!
  • واکنش تند ملوان: حمله به پرسپولیس و البته استقلال!
  • خبر خوب برای نکونام؛ این بازیکن استقلال آماده شد
  • کارشناسی کامل صحنه‌های داوری پرسپولیس و استقلال
  • اعتراض ایرالکو: استقلال باید دقیقه 3 اخراجی می‌داد
  • میلاد خاطره تیام را زنده کرد(عکس)