Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت یکی از فرزندان این استان در درگیری با اشرار پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در پیام تسلیت سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان در پی شهادت یکی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در درگیری با اشرار آمده است:

 هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندار بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزندان غیرتمند استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در راه حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در رکاب ولایت، با جانفشانی، ایثار و رشادت‌های فراوان نقشی تاریخی و سرنوشت ساز را ایفا کردند.

حضور مؤثر و چشم‌گیر جوانانمان در مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور، منجر به شکست دشمنان قسم خورده گردیده است.

پرواز جاودان و غرور آفرین برادر و همکار عزیزمان شهید سرافرازسروان "مقداد بویر" بار دیگر نشان داد که مردم همیشه در صحنه این استان مبارز، در راه حفظ انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار ایستادند.

اینجانب عروج سرخ آن سرباز فداکار میهن و مجاهد فی سبیل الله را محضر امام عصر(عج) شریف، رهبر معظم انقلاب، جان بر کفان نیروی انتظامی، هموطنان ارجمند، مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، هم‌رزمان و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان بدانند شهادت فرزندانمان عزم ما را در مبارزه و جهاد استوارتر خواهد ساخت و به خون شهیدانمان سوگند یاد می‌کنیم تا آخرین قطره خون هرگز دست از مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی ایران نخواهیم کشید.

گفتنی است که سروان «مهرداد بویر» اهل روستای اَلگِن بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه از استان کهگیلویه و بویراحمد است. شهید بویر، فرمانده پاسگاه مرزی دشت آزادگان از مدافعان امنیت کشور در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد دشت آزادگان هورالعظیم مرزباني قاچاقچیان شهادت استان کهگیلویه و بویراحمد درگیری با اشرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توانمندی‌های سپاه برای دشمنان ناشناخته است
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی