Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@22:03:20 GMT

دانش آموزان مددجوی کمیته امداد تبلت می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۴۹۶

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: برای تهیه تبلت ۲۵۰ هزار دانش آموز تحت سرپرستی این نهاد قراردادی با شرکت زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام منعقد کردیم و تا پایان مهر، تبلت‌ها را به ما می‌دهند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خانه ملت، آقای سیدمرتضی بختیاری با اشاره به عدم دسترسی برخی کودکان بویژه مددجویان کمیته امداد به تبلت یا گوشی‌های هوشمند برای آموزش دروس خود گفت: رهبر معظم انقلاب در صحبت‌های اخیر خود با وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی بر حضور قوی‌تر صدا و سیما و سامانه‌های آموزشی مانند شاد برای تدریس کودکان تاکید فرمودند، تا آموزش در دسترس همه خانواده‌ها قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) در تلاش است تا با کمک مردم و خیرین اقدامات موثری را برای تهیه تبلت به منظور کمک به کودکان خانواده‌های نیازمند انجام دهد و هم‌افزایی‌های خوبی هم صورت گرفته است و اگر آن‌ها ۵۰ درصد نیاز کودکان نیازمند را در یک استان برعهده بگیرند، ما هم مابقی را تامین خواهیم کرد.

آقای بختیاری اضافه کرد: تلاش می‌کنیم تا ۲۵۰ هزار دانش آموز تحت سرپرستی کمیته امداد در کل کشور بتوانند به وسایل آموزشی مانند تبلت دسترسی پیدا کنند. برچسب ها: کمیته امداد ، مددجویان ، دانش آموزان ، تبلت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کمیته امداد مددجویان دانش آموزان تبلت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، محمود رضایی افزود:این واحد‌ها در مدت سه سال ساخته شده و با امکانات تکمیلی و لوازم خانه بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.
وی با بیان این که واحد‌های مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ۷۴ درصد در مناطق روستایی و ۲۶ درصد در مناطق شهری ساخته شده است، افزود: ۱۶۰ هزار واحد مسکن خاص مددجویان باید در سراسر استان فارس تامین شود که عمده این واحد‌ها تامین شده و ۱۸ هزار واحد باقیمانده، امسال و سال آینده ساخته و تکمیل خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به این که چهار هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح ملی مسکن در سالجاری ویژه مددجویان در حال ساخت است، ادامه داد: واحد‌های مسکونی مددجویان با تسهیلات بدون کارمزد بنیاد مسکن ساخته شده است.
رضایی تصریح کرد: هزار مددجوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس امسال صاحب مسکن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور