Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:34:44 GMT

توسعه شمالی خط ۳ مترو با همکاری شهرداری منطقه یک

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۶۲۱

توسعه شمالی خط ۳ مترو با همکاری شهرداری منطقه یک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی امام با اشاره به آنکه بر اساس طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران، توسعه شاخه شمالی خط ۳ در دستور کار قرار دارد، گفت: خوشبختانه با تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی تهران در سال ۹۸ تمام نیازهای پایتخت در حوزه خطوط ریلی منظور شده است.

مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه خوشبختانه منطقه یک با دارا بودن املاک قابل استفاده برای تامین سرمایه گذار و امکان همکاری با شرکت مترو شرایط خوبی را دارد، گفت: پیش بینی می شود یک سوم تامین اعتبارات مالی این پروژه از طریق منابع دولتی و شهرداری انجام شود و مقدار باقیمانده از طریق سرمایه گذارانی که بخش سرمایه گذاری شرکت مترو پیگیری آن را بر عهده دارد، فراهم گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه خوشبختانه گروه‌های مختلفی جهت مشارکت در این پروژه اعلام آمادگی کرده اند، اظهار کرد: همچنین شهرداری منطقه یک می‌تواند از طریق توسعه مجتمع های ایستگاهی و تهاتر ملک و پروانه و نیز استفاده از ظرفیت‌های تبصره TOD برای تخصیص درآمدهای حاصل از شعاع ۳۰ کیلومتری ایستگاه های مترو، به توسعه شمالی خط ۳ کمک کند.

کد خبر 5033961

منبع: مهر

کلیدواژه: متروی تهران علی امام خط 3 مترو شهرداری منطقه 1 تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش هفته دفاع مقدس پلیس راهور ویروس کرونا ترافیک وضعیت راهها قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه های مخابراتی کردستان سرمایه گذاری شد

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری ۶۴۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در حوزه های مخابراتی کردستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: به منظور توسعه و ارتقاء زیرساخت های مخابراتی در سال جاری برنامه های مدونی در دستور کار قرار دارد.

آزاد حکمت امروز شنبه (۲۵ فروردین) در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه این میزان سرمایه‌گذاری برای توسعه و ارتقا حوزه های مختلف مخابراتی صورت گرفته است، اظهار کرد: با این اقدام بهبود عملکرد و تقویت زیرساخت های مخابراتی به لحاظ کیفی و کمی تحقق یافته است.

وی با اشاره به نیاز روز افزون جامعه به سرویس ها و خدمات تلفن همراه افزود: از مجموع اعتبار هزینه شده در سال گذشته بیشترین سهم با مبلغ ۶۰۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش توسعه حوزه سیار سرمایه گذاری شده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: توسعه سیستم های مخابراتی به منظور ظرفیت سازی سرویس های مخابراتی، توسعه حوزه انتقال با هدف افزایش پهنای باند و ارائه آن به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اجرای پروژه های بخش شبکه کابل و فیبرنوری از دیگر اقدامات قابل توجه مخابرات منطقه در سطح استان است که شرایط استفاده مشتریان از سرویس های متنوع مخابراتی در سه بخش دیتا، تلفن ثابت و تلفن همراه را فراهم آورده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان، در ادامه با توجه به اهمیت تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی هرچه ‌بیشتر با مجموعه‌های دانش‌بنیان، به سمت مسیرهای منتهی به کسب‌ وکارهای جدید و ارزش‌آفرینی برای مجموعه، همگام با شرکت مخابرات ایران حرکت خواهیم کرد.
حکمت با اشاره به برنامه راهبردی کلان شرکت مخابرات ایران در تمام بخش ها به ویژه اجرای طرح نهضت جهادی فیبرنوری در سال ۱۴۰۳ یادآور شد: رشد اقتصاد دیجیتال، نوید بخش روزهای روشن برای صنعت مخابرات کشور است که مخابرات منطقه نیز در این راستا گام برخواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • دانشگاه‌ها چگونه رشد اقتصادی محلی را افزایش می‌دهند؟
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه‌های مخابراتی کردستان سرمایه‌گذاری شد
  • بیش از ۶۴۸ میلیارد تومان در حوزه های مخابراتی کردستان سرمایه گذاری شد