Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@22:51:28 GMT

لکه‌گیری بیش از ۹ هزار مترمربع از معابر ساری

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۶۵۲

لکه‌گیری بیش از ۹ هزار مترمربع از معابر ساری

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری گفت: در یک سال گذشته در ۲۰۵ نقطه از شهر ساری عملیات ترمیم آسفالت انجام شده که در این بخش از خدمات نیز توانسته‌ایم ۹ هزار و ۷۳ مترمربع از معابر شهری را لکه گیری کنیم.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته با اشاره به عملکرد یک سال گذشته سازمان عمران شهرداری ساری با اشاره به انجام ۶۶ هزار و ۵۶۶ مترمربع آسفالت معابر، اظهار کرد: در این مدت ۴۶ خیابان تحت این عملیات عمرانی قرار گرفته که در مقایسه با مدت مشابه خود، پیشرفت ۲۱۳ برابری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک سال گذشته در ۲۰۵ نقطه از شهر ساری عملیات ترمیم آسفالت انجام شده که در این بخش از خدمات نیز توانسته‌ایم ۹ هزار و ۷۳ مترمربع از معابر شهری را لکه گیری کنیم، البته در راستای انجام مکانیزه این خدمت عمرانی از دستگاه فلاسک لکه گیری آسفالت و قیر امولسیون بهره گیری شده است.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری از جدیت تیم‌های عملیاتی این سازمان در تقویت زیرساخت‌های خدمات شهری یاد کرد و گفت: در این مدت ۱۱ کانال در مناطق مختلف ساری احداث شده که پیشرفت بیش از دو برابری را داشتیم و در سه نقطه از این شهر لایروبی انهار در سطحی گسترده عملیاتی شد.

بربسته با بیان اینکه بروزرسانی و توسعه مبلمان شهری در یک سال گذشته به جد مورد اهتمام شهرداری ساری بوده است، تصریح کرد: سازمان عمران در این مدت ۱۱ عملیات پیاده روسازی را به مساحت حدود ۹ هزار و ۱۳ مترمربع اجرا کرده که در مقایسه با مدت مشابه خود، بیش از ۱۰ برابر پیشرفت داشته است.

وی پیشرفت دو برابری احداث جداول و نوه بتنی و دیوارچینی اراضی شهری را از دیگر خدمات این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی ۲۱ هزار ۱۲۵ مترمکعب زیرسازی با پیشرفت ۴۸ برابری نسبت به بازه زمانی ماقبل داشته ایم.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری افزود: ۳۴ نقطه از شهر تحت عملیات تسطیح و رگلاژ با هدف تقویت و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی قرار گرفته است.

بربسته یادآور شد: در این مدت توانستیم کارخانه تولید موزائیک و کارخانه تولید بتن Rcc را راه اندازی کنیم که قطعاً می‌تواند اثرات بسیار چشمگیری در تحقق اهداف مدیریت شهری، افزایش راندمان و کیفیت اجرایی و همچنین کاهش هزینه‌ها داشته باشد.

وی با بیان اینکه سازمان عمران به طور همزمان چهار پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل، پل تا پل، فاز سوم ابن شهرآشوب و پارک موزه دفاع مقدس را در دست اجرا دارد، تصریح کرد: امید داریم این پروژه‌ها در افزایش سطح عمران و آبادانی شهر ساری اثری چشمگیر داشته باشد.

رئیس سازمان عمران شهرداری ساری در پایان تاکید کرد: مجموعه سازمان عمران شهرداری ساری با رعایت کامل موازین فنی و ایمنی در پروژه‌های محوله و ایجاد ساختار منظم اداری و مالی، با حفظ تعهد و مسئولیت پذیری بالا سعی در ارتقا عمران و آبادانی این شهر دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 446528

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حقوق شهروندی شهرهاي ايران شهرداري ساري آسفالت معابر مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رئیس سازمان عمران شهرداری ساری یک سال گذشته لکه گیری ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد از احداث گلخانه‌های جدید در نهالستان این سازمان خبر داد.
مسعود حبیبی گفت: برای افزایش تولیدات گلخانه‌ای و خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌های جاری دو گلخانه جدید در نهالستان سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری شهرکرد به مساخت هزار و ۵۵۰ متر مربع و ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شد.
وی با اشاره به تکمیل طرح احداث گلخانه گل‌های زینتی اظهار کرد: سالانه چندین هزار درختچه زینتی شامل یاس زرد، برگ نو، یاس بنفش، رز، زرشک زینتی و نشاء گل فصلی شامل بنفشه، همیشه بهار، مریم گلی، میمون، آهار، ابری، اکیناسه، کوکب کوهی، استسپروم، شاهپسند، اطلسی، جعفری و درختان و درختچه‌های زینتی در این گلخانه‌ها تولید می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • رفع تصرف ۴ هزار مترمربع از اراضی ملی سوادکوه
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود