Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@16:56:12 GMT

علی شجاعی مدیر تیم بزرگسالان ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۴۸۴۰

علی شجاعی مدیر تیم بزرگسالان ذوب آهن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:در جلسه عصر روز گذشته پیش از تمرینات، علی شجاعی پیشکسوت باشگاه ذوب آهن، به عنوان مدیر تیم فوتبال بزرگسالان انتخاب و جایگزین محسن کرباسچی شد.

او افزود: علی شجاعی از پیشکسوتان و بازیکنان قدیم ذوب آهن است که سابقه فعالیت بعنوان سرپرست را نیز پیش‌تر تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تمرینات این تیم برای حضور در لیگ برتر با هدایت رحمان رضایی پیگیری می‌شود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان فصل پیش با ۳۰ امتیاز در رده دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی شجاعی مدیر تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای ویژبرنامه «زیر چتر اصفهان» به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه خبر داد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «زیر چتر اصفهان» در این منطقه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با محوریت امامزاده ابراهیم محله سودان از سوم تا نهم اردیبهشت اظهار کرد: در این ویژه‌برنامه، نقل اصفهان، ورزشی پهلوانی و تئاتر در تاریخ هشتم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۰۰ اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه نهم اردیبهشت اختتامیه و معرفی آثار برگزیده انجام می‌شود، افزود: نمایشگاه صنایع دستی اصفهان به دست بانوان هنرمند منطقه، برپایی غرفه کودک و بازی‌های شاد کودکانه، پخش نماهنگ اصفهان و منطقه ۹ از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته فرهنگی اصفهان است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت گرامیداشت این هفته و به‌منظور برجسته کردن یاد و خاطر شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین ترویج فرهنگ شهادت و دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی در این هفته از چند تن خانواده معزز شهدا و جانبازان منطقه دیدار به عمل خواهد آمد، چراکه معتقدیم دیدار با خانواده شهدا موجب تشدید روحیه خدمت به شهروندان در مدیران شهری می‌شود.

کد خبر 747208

دیگر خبرها

  • بازتاب خبر تایید انتقال طارمی به اینتر توسط خبرنگار مشهور + عکس
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • دستیار قلعه‌نویی گزینه سرمربیگری یک تیم ملی را رد کرد