Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ۱۱۰ پروژه محرومیت زدایی در استان گلستان به صورت متمرکز در روستای قزاق محله نومل گرگان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، 110 پروژه محرومیت زدایی در استان گلستان صبح امروز با حضور فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در روستای قزاق محله نومل گرگان افتتاح و بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات احداث مجتمع فرهنگی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از طرح‌های محرومیت زدایی در گلستان با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا استان و قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه آذرماه سال گذشته آغاز و مردادماه امسال به پایان رسید.

فرمانده سپاه کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: سپاه با انگیزه انقلابی وارد عرصه «محرومیت‌زدایی» شده استاقدامات و برنامه های بانک رفاه کارگران در راستای اشتغال زایی و محرومیت‌زداییگزارش ویدئویی| محرومیت در قلب کهگیلویه و بویراحمد/ روستائیان "کَمَک‌ها" از کمترین امکانات جاده‌ای محروم هستند

این پروژه واقع در روستای قزاق محله نومل گرگان، 620 متر مربع زیربنا دارد که با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/588/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888379

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است