Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع گرجستانی سپاهان می‌گوید بازی دادن محرم نویدکیا به او و عزت پورقاز که مصدومیت‌های سختی را سپری کرده بودند، کار بزرگی بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی یکی از بازیکنان مورد نظر نویدکیا در 4 بازی آسیایی طلایی پوشان بود. او در سه مسابقه از این 4 مصاف به عنوان یکی از مدافعین میانی تیم وارد زمین شد و زوج او در کنار نژادمهدی و همینطور عزت پورقاز توسط سرمربی جدید طلایی پوشان محک زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با مدافع گرجستانی تیم فوتبال سپاهان پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم صحبت شدیم و صحبت‌های ما با دیدار برابر السد آغاز شد. او در واکنش به پیروزی برابر السد اینطور حرف هایش را با خبرنگار ما آغاز کرد و گفت:« بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازیکنی مایه افتخار است، زیراکه شما این فرصت را پیدا می کنید تا در مقابل بهترین تیم ها، در بهترین استادیوم ها بازی کنید. 
او سپس با اشاره به السد اضافه کرد: بازی آخر باعث خوشحالی و شادی شد و من هم از این پیروزی‌ای که به دست آمد، خیلی خوشحالم. البته السد از قبل امتیازات لازم برای حضور در دور بعدی را به دست آورده بود و ژاوی فرصت را به بازیکنان جوان تیمش داد ولی به هر حال آنها بازیکنانی با کیفیتی بالا بودند.» 


از گولسیانی در رابطه با تغییراتی که محرم در ترکیب تیم ایجاد کرده بود، پرسیدیم. اینکه نورافکن و اسماعیلی فر در پست دفاع چپ و راست بازی کردند و تغییراتی در چینش نفرات در میانه زمین ایجاد شد. مدافع گرجستانی سپاهان در واکنش به این سوال اضافه کرد:« محرم هنوز زمان کافی برای این تیم نداشته است. با این حال تمامی کسانی که متخصص فوتبال هستند، می‌‌توانند بر عملکرد خوب تیم ما در قسمت‌هایی از تمام مسابقاتی که انجام دادیم، صحه بگذارند؛ با این حال ما چیزهای زیادی برای بهبود دادن داریم. ما به محرم باور داریم و معتقدیم که او می‌تواند در سپاهان به موفقیت برسد.» 

 


 از گولسیانی در مورد تفاوت سبک مربیگری محرم و امیرقلعه نویی پرسیدیم ولی از او پاسخ دادن به این سوال امتناع کرد و گفت:« در مورد تفاوت سبک مربیگری محرم نویدکیا و امیرقلعه نویی نمی‌توانم حرفی بزنم، این اخلاقی نیست و من برای هر دوی آنها احترام قائلم.» 


مدافع 29 ساله و 193 سانتی‌متری تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که بازیکنان چطور به تغییر سبکی که در تمرینات سپاهان ایجاد شده، واکنش نشان داده اند، عنوان کرد:« ما بازیکنانی حرفه‌ای هستیم و باید خودمان را با هر مربی و با هر سبک بازی تطبیق بدهیم. به عنوان مثال من بیش از 15 مربی در دوران حرفه‌ای فوتبالم داشته‌ام؛ همه آنها شخصیت‌های متفاوتی بودند و سیستم‌های مختلفی را بازی می کردند و من تمام تلاشم این بوده که با تیم وفق پیدا کنم و خواسته‌هایی که مربی دارد را انجام دهم.» 


از گولسیانی که یکی از بهترین گلزنان لیگ نوزدهم البته تا پیش از پایان مصدومیت بود، درباره عدم موفقیت در گلزنی پرسیدیم و او با ابراز خشنودی از مطرح شدن این موضوع عنوان کرد: « این خیلی خوب است که شما از من انتظار گلزنی را دارید. اما این را هم فراموش نکنید، من یک مدافع هستم و با این حال چند موقعیت گلزنی داشتم ولی نتوانستم استفاده کنم. عیبی ندارد و من حتی به این موضوع فکر هم نمی کنم. سیستمی که فوتبال بازی می کنیم، ربطی به گل زدن یا گل نزدن من ندارد.» 


سوال پایانی از گولسیانی در رابطه با حضور مجدد او در مرکز خط میانی به همراه عزت پورقاز بود؛ چیزی که از دیدار رفت برابر نساجی مازندران در لیگ نوزدهم دیگر شاهدش نبودیم. مدافع سپاهان با ابراز خوشحالی از این موضوع و بازگشت دوباره به فوتبال بیان کرد:« عزت بازیکن بزرگی است و برای اینکه او هم مثل من به فوتبال بازگشته، بسیار خوشحالم. ما هر دو برای اینکه به فوتبال بازگردیم، تمرینات بسیار سختی را انجام دادیم و این یک رفتار و حرکت خیلی خوب از سوی مربی بود که به هر دوی ما در چنین بازی های مهمی اعتماد کرد و دوباره توانستیم کنار هم بازی کنیم.»

فولادمبارکه سپاهان جورجی گولسیانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور دربی اصفهان اعلام شد

داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد

طرفداری | تیم داوری دیدار معوقه هفته هفدهم بین سپاهان و ذوب آهن اصفهان مشخص شد.

 

 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

از این رو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را انتخاب کرد که به شرح زیر است:

داور: پیام حیدری کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی ناظر: احمد صالحی

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • داور بازی سپاهان و ذوب آهن مشخص شد
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • داور دربی اصفهان اعلام شد
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور