Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: با شروع فصل پاییز و سرما هیچ‌ گونه کمبودی در زمینه تامین و تولید ماسک در استان نداریم. - اخبار استانها -

محمدابراهیم صداقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز ، تولید ماسک در واحد‌های صنعتی و نیمه‌ صنعتی استان را مطلوب اعلام کرد و اظهار داشت: هیچ ‌گونه مشکلی در زمینه تولید ماسک در استان نداریم و وضعیت ذخیره کارخانه‌ها مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه هر دستگاهی نیاز به تهیه ماسک داشته باشد سازمان صمت آن را به واحد‌های تولیدی معرفی می‌کند، افزود: با توجه به نیاز بازار به طور میانگین روزانه 700 هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود و در صورت کمبود این ظرفیت افزایش می‌یابد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان کرد: بیش از 20 واحد صنعتی و نیمه صنعتی و گروه‌های جهادی تولید ماسک در استان فارس در ایام کرونا فعالیت دارند.

رئیس سازمان صمت گلستان: پارچه‌های تولید ماسک با نرخ مصوب به دست تولیدکننده نمی‌رسد آمادگی گروه‌های جهادی سپاه گیلان برای تولید ماسک/ بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم استان توزیع شد تولید ماسک برای هیئت‌ها با مشارکت گروه‌های جهادی و معلولان + فیلم

وی عنوان کرد: قیمت فروش ماسک حداقل بین 1050 و حداکثر 1500 تومان است که این افزایش قیمت ناشی از محدود بودن سهیمه مواد اولیه تولید و پارچه برای برخی واحد‌های تولیدی است.

صداقت در پایان تصریح کرد: نظارت بر داروخانه‌ها و عملکرد آن بر عهده دانشگاه علوم‌پزشکی است و در حوزه نظارتی سازمان صمت نیست و از شهروندان خواست تخلفات گرانفروشی و احتکار‌ها را به شماره تلفن 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید ماسک ماسک در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود
  • بانک‌ها باید ۱۵ درصد از منابع خود را در اختیار بخش کشاورزی قرار دهند
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • ۸۰ واحد بزرگ صنعتی در استان قزوین در دست اجراست