Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آیین افتتاح همزمان ۱۵۰ مدرسه برکت در ۲۲ استان کشور را برگزار کرد که در این راستا ۱۰ باب مدرسه کانکسی با ۱۰ کلاس درس به دانش آموزان عشایری استان کرمانشاه، ۱۵ دستگاه ون به دانش آموزان بازمانده از تحصیل مناطق استان سیستان و بلوچستان و ۵۰ هزار بسته لوازم و تحریر به دانش‌آموزان حاشیه نشین و کم‌برخوردار استان تهران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

ساخت ۲ هزار مدرسه تا پایان سال آینده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد برکت احداث مدرسه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

افشین امیریان با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان اضافه کرد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • خدمات آموزشی دانش آموزان عشایر استان بوشهر مطلوب نیست
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی
  • نواخته شدن زنگ سلامت درمدارس چهارمحال وبختیاری
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری ۱۰۷ مدرسه کانکسی کرمانشاه تا مهرماه