Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ممسنی در مجلس با اشاره به گزارش منتشر شده درباره محرومیت منطقه "تنگ خاص" گفت: کمبود اعتبار یک بحث است که در یکی دو سال گذشته رخ داده است اما دلیل نمی‌شود که همه مشکلات را به کمبود اعتبار گره بزنیم. - اخبار استانها -

مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به گزارش منتشر شده در این خبرگزاری درباره محرومیت منطقه "تنگ خاص" شهرستان ممسنی اظهار داشت: در بسیاری از حوزه‌های شهرستان ممسنی زیرساخت‌ها فراهم نیست، در بخش‌های مختلف از جمله جوزار و پراشکفت، دشمن زیاری، ماهور میلاتی و پشتکوه رستم شاهد محرومیت‌های مضاعفی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم با رصد و پایش رسانه‌ها و مطالبه‌گری آنها بخشی از مشکلات برطرف شود گفت: کمبود اعتبار یک بحث است که در یکی دو سال گذشته رخ داده است اما  دلیل نمی‌شود که همه مشکلات را به کمبود اعتبار گره بزنیم، کمبود تدبیر و نبود تدبیر نیز در بروز مشکلات موثر است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب همین مردم محروم هستند افزود: نادیده گرفتن حقوق آنان پاشنه آشیل جامعه است چرا که پذیرش فاصله‌های ایجاد شده میان مناطق برخوردار و کم برخوردار و تبعیض‌ها برای مردم سخت است.

انصاری با بیان اینکه اعتبارات کم است اما همین اعتبارات کم نیز باید ابتدا در بخش‌های محروم هزینه شود، بیان کرد: در چند سال اخیر ما مشکلات بودجه‌ای و اعتباری داریم اما همه مشکلات در کمبود اعتبار خلاصه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده مردم شهرستان ممسنی و رستم توجه‌ام به همه بخش‌های محروم است، عنوان کرد: بخش جوزار، ماهور میلاتی، دشمن زیاری و پشتکوه از محروم‌ترین بخش‌های ممسنی بزرگ ( شهرستان‌های ممسنی و رستم) است که تلاش شده کاروان خدمت را با حضور مدیران بخش‌های مختلف به این مناطق برده و بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

سایه سنگین محرومیت بر منطقه "تنگ خاص" ممسنی؛ 7 روستا بدون جاده دسترسیتعیین تکلیف روستای مشایخ ممسنی پس از 20 سال؛ 4 روستا در استان فارس باید جابه‌جا شوندآیا کام "دره تلخ" ممسنی با توجه مسئولان شیرین می‌شود؟ + تصاویر

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و کارگروه‌ها برای استفاده از نظرات اندیشمندان و صاحب‌نظران خبر داد و تصریح کرد: دیدارهای مختلفی با مسئولان استانی و ملی برگزار شده و همه تلاش این بوده که مشکلات به حداقل برسد.

انصاری با بیان اینکه مشکلات خیلی زیاد است فقط به بحث جاده محدود نمی‌شود خاطرنشان کرد: اعتبارات ملی و کشوری محدودیت‌های خود را دارد اما ما تلاش داریم که بتوانیم از این اعتبارات برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در حوزه انتخابیه بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه ریشه رفع محرومیت‌ها تلاش مضاعف، دلسوزی و تدبیر بیشتر است، تصریح کرد: مطالبه‌گری حق مردم است و در این مقطع می‌طلبد که مدیران ما نبود اعتبار را بهانه نکنند و با تلاش شبانه‌روزی در برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان ظرفیتی را برای مناطق محروم باید داشته باشیم گفت: باید با برنامه‌ریزی مدون و درست تلاش کرد تا راهکارهای درست ارائه  شود تا با تلاش برای تخصیص بودجه و اعتبار در سطح ملی بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم ممسنی کمبود اعتبار ممسنی و رستم همه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات گفت: این دانشگاه با جذب ۱۴ عضو هیئت علمی جوان و توانمند در سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ توانسته در حوزه آموزش عالی موفقیت‌های بسیاری را کسب کند و این امر در توسعه رشته و شکوفایی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری و نیز کسب رتبه بهتر در رتبه بندی دانشگاه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: در حوزه اعتبارات عمرانی از دو منبع اعتبارات متمرکز وزارت علوم و سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی به دانشگاه بزرگمهر تخصیص یافته است که از این میان، ۱۱ میلیارد تومان مربوط به دور اول سفر ریاست جمهوری بوده که با مساعدت استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری‌های نماینده شهرستان کل این اعتبار جذب شده و در طرح دانشکده مهندسی و سالن آمفی تئاتر دانشگاه هزینه شده است.

شکیب اظهار کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری ابتدا ۱۰ میلیارد تومان به دانشگاه تخصیص یافت که با پیگیری‌های انجام شده با نهاد ریاست جمهوری از طریق نماینده شهرستان در مجلس و مساعدت وزیر علوم، این مبلغ به ۲۰ میلیارد تومان رسید و ابلاغ نیز شده است که با تخصیص این اعتبار دانشکده فنی مهندسی دانشگاه به مرز تکمیل شدن خواهد رسید.

بیشتر بخوانید

 اشتغال نخبگان با اجرای طرح بورسیه صنعتی

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاینات بیان کرد: در جهت تکمیل طرح مسجد دانشگاه با مساعدت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استاندار، دو میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است؛ همچنین در جهت تقویت تجهیزات آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دانشگاه ۳ میلیارد تومان ازسوی وزارت علوم تخصیص یافته است.

او گفت: تدوین سند راهبردی دانشگاه از جمله اقدامات مهمی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام و سند اولیه به دبیرخانه ارسال شد و در هیئت امنای خراسان جنوبی مصوب و اواخر اسفند ابلاغ شد که در این سند اقدامات دانشگاه مشخص شده است و یکی از آنها ۱۰ کد رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد است که تا سال ۱۴۰۷ باید اجرایی شود؛ همچنین به دنبال اخذ مجوز برای برخی از رشته‌های دارای متقاضی در دانشگاه هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • «زیرساخت و انرژی» مشکل اصلی صنایع استان سمنان است
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • تکمیل طرح رانش محور ماربره به صالح آباد در گرو تخصیص اعتبار
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود