Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی حق شناس روز یکشنبه در جلسه شورای اداری گنبدکاووس با اشاره به افتتاح بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی مراوه‌تپه تا یک ماه آینده گفت: مطابق توافق انجام شده قرارگاه سازندگی خاتم انبیا (ص)، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی گلستان، پس از تحویل زمین مورد نیاز در گنبدکاووس، ساخت بیمارستان ۴۰۰ تخت‌خوابی این شهرستان توسط قرارگاه خاتم الانبیا آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق‌شناس، تصویب منطقه آزاد اینچه برون، فعال شدن دوباره مرز اینچه برون و احداث راه آهن اینچه برون - گنبدکاووس - آزادشهر - شاهرود را از مهمترین طرح‌های در دست پیگیری استان گلستان برشمرد و افزود: تفاهم نامه اجرایی این راه آهن با مشارکت ۴۰ درصدی وزارت راه و شهرسازی و بقیه با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و قرارگاه خاتم الانبیا بسته شده است.

به گفته وی با اجرای این طرح ریلی، در مرحله نخست حداقل ۵۰۰ کیلومتر مسیر اتصال به کریدور شمال - جنوب (بافق - بندرعباس) و در فاز دوم با اتصال راه آهن شاهرود به این مسیر ۵۰۰ کیلومتر دیگر کوتاهتر می‌شود.

عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: امسال حدود ۹ هزار میلیارد ریال در حوزه بخش خصوصی همراه با اعتبارات دولتی و طرح‌های تملک دارایی در حوزه عمرانی و اقتصادی این شهرستان سرمایه گذاری شده است.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه ۲۱ درصد از جمعیت دانش آموزی استان در گنبدکاووس تحصیل می‌کنند و از مجموع ۲۶ مدرسه در حال ساخت این شهرستان ۲۳ مورد خیرساز است، گفت: هم اینک پوشش تحصیلی در بخش داشلی برون این شهرستان به دلیل مشکلات اقتصادی ضعیف است و نیاز به ساخت مدرسه شبانه روزی برای ارتقای پوشش تحصیلی این بخش وجود دارد.

برچسب‌ها گنبدکاووس جلسه شورای اداری گلستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس جلسه شورای اداری گلستان بهداشت و سلامت گنبدکاووس جلسه شورای اداری گلستان بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • واکاوی طرح برقی کردن خط ریلی گرمسار-اینچه‌برون
  • یکصد نفر در دام کلاهبردار شبکه هرمی؛ گنبدکاووس
  • دستگیری سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست در گلستان
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • نحوه محاسبه اضافه کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • دور دوم انتخابات در گنبدکاووس، پروژه همه استان است
  • افزایش ۵ برابری اعتبارات بیمه خدمات درمانی معتادان در حین درمان در گلستان
  • نحوه محاسبه اضافه‌کاری پرستاران اصلاح می‌شود
  • مشارکت خیران در تجهیز مراکز درمانی اشنویه