Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر منوچهری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا  ابراز داشت: از مجموع ۲۷ هزار تن گندم اختلاطی خریداری شده، بخشی وارداتی و بخشی خریداری شده از استان‌های گلستان و خوزستان است.

وی بیان کرد: براساس برنامه حمل ابلاغی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز حمل ۴۰ هزار و ۶۰۰ تن گندم برای اختلاط با گندم داخل استان برای افزایش کیفیت آرد صادر شد که در زمان حاضر از این میزان ۲۷ هزار تن به استان سمنان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان اظهار داشت: ۲۷ هزار تن گندم کیفی خریداری شده به ۲ انبار ملکی این شرکت در شهرستان‌های سمنان و شاهرود بصورت ریلی و جاده ای منتقل شد و بقیه آن نیز در حال حمل و بارگیری است. 

منوچهری تصریح کرد: از مجموع ۴۰ هزار و ۶۰۰ تن مجوز حمل گندم کیفی برای افزایش کیفیت آرد استان سمنان ۱۴ هزار تن  گندم کیفی از استان‌های گلستان و خوزستان و ۲۶ هزار و ۶۰۰ تن گندم کیفی وارداتی از بنادر کشور حمل و بارگیری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان ابراز داشت: آرد یارانه‌ای به ازای هریک کیلوگرم ۶ هزار و ۶۵۰ ریال و آرد نیمه یارانه ای به ازای هر کیلوگرم ۹ هزار ریال میان نانوایی‌های استان سمنان توزیع می‌شود.

در استان سمنان بیش از ۸۰۰ واحد نانوایی آزادپز و یارانه‌ای فعال است.

برچسب‌ها گندم سمنان نانوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم سمنان نانوا گندم سمنان نانوا اخبار کنکور استان سمنان گندم کیفی هزار تن تن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی برداشت محصول گندم در گیلانغرب

جبار ولی‌پور مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت : باتوجه به پراکنش مناسب بارندگی‌ها پیش بینی می‌شود امسال ۶۶ هزارتن گندم از مزارع گندم شهرستان برداشت گردد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

جبار ولی‌پور با اشاره به اینکه سطح زیرکشت گندم در سال جاری ۳۱ هزار هکتار است، افزود: برداشت گندم در مناطق گرمسیری از ۱۵ اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و غیر بومی کار برداشت گندم را به انجام می‌رسانند.

مدیر جهاد کشاورزی گیلانغرب گفت: امسال در راستای تحقق شعار جهش تولید سطح زیر کشت کلزا نیز سه برابر شده و با ۶۵۰ هکتار کشت پیش بینی می‌شود یک هزار و ۳۰۰تن عملکرد داشته باشیم که ۲و نیم برابر بیشتر از سال قبل است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب با تاکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در جهت تسهیل در امر برداشت، گفت: تدابیر لازم به منظور استقرار اکیپ‌های آتش نشانی در نقاط گرمسیری و همچنین جلوگیری از قاچاق گندم اندیشیده شده است.

علیرضا نظری افزود: چهار مرکز خرید گندم در شهر گیلانغرب، حومه، گواور و حیدریه در نظر گرفته شده و پیش بینی می‌شود ۵۵ هزارتن گندم مازاددبر نیاز کشاورزان از مجموع ۶۶ هزار تن گندم برداشت شده از طریق این مراکز خرید تضمینی انجام شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • کیفیت «گندم» کشور در سطح جهانی است
  • افزایش ۲۰ درصدی برداشت محصول گندم در گیلانغرب
  • لزوم داشتن نگاه جدی به نفوذ دانش به بخش کشاورزی
  • توجه ویژه به قیمت گندم از انتظارات کشاورزان گلستانی است
  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • اجرای طرح استانداردسازی و ارتقای کمی و کیفی نان‌های مسطح در کشور
  • خرید تضمینی گندم به ۲۰۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد