Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:40:20 GMT

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۵۲۳۵

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش امروز در مراسم رونمایی از هفت دستاورد جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا، گفت: فرمانده نیروی زمینی تیمی بسیار توانمند را که در زمینه اطلاعاتی نخبه هستند، مأمور کرده و همواره همه تهدیدات را زیر نظر دارند و تحرکات دشمنان نظام اسلامی را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی زمینی با رصد لحظه‌ای تهدیدات و برآورد تجهیزاتی دشمنان و با بهره‌گیری از تیم نخبه‌ای که دارد، امروز تجهیزاتی را آماده کرده است که می‌توانند هر تهدیدی را قبل از این که ظاهر شود، تدبیر کنند و متناسب با آن تجهیزات مورد نیاز را بسازند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: نخبگان نیروی زمینی تراز اول هستند و بعضی از تجهیزاتی که این عزیزان ساخته‌اند، بیش از حد انتظاری هست که ممکن است نسبت به ما وجود داشته باشد.

امیر دادرس با بیان اینکه چیزی که می‌تواند تضمین‌کننده صلح در منطقه باشد و هر نوع تهدیدی علیه نظام را خنثی کند، به ثمر نشستن تلاش‌های عزیزان ما در جهاد خودکفایی است، افزود: به دلیل آنکه لحظه به لحظه منطقه را مورد رصد و شناسایی قرار می‌دهند.

وی درباره تجهیزات رونمایی شده در مراسم امروز، تصریح کرد: بخشی از این تجهیزات بار اول است که در سطح دنیا ساخته می‌شود؛ متناسب با تهدیدی که احساس می‌شود، طراحی شده است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست، تاکید کرد: بلکه از ابتدا خود طراحی می‌کند و دقیقاً بر مبنای مقابله با تهدیدات، تجهیزات خود را می‌سازد.

امیر دادرس با بیان اینکه وجوه برتری این تجهیزات نسبت به تجهیزات خارجی این است که دشمن فکر می‌کند ما تحریم هستیم و نمی‌توانیم بسازیم، اظهار داشت: اما خدا را شکر هستیم که در سایه تحریم توانستیم با خلاقیت و تلاش، کار خود را پیش ببریم و اگر فشارها بیشتر شود، ظهور خلاقیت‌های ما هم بیشتر می‌شود و این ابتکارات به واسطه فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها ایجاد شده است.

وی گفت: کسی تجهیزات پیشرفته غربی به ما نمی‌دهد،  ما هرچه داریم از خودمان داریم و هرچه داریم موثر است و در رفتار دشمن تغییر ایجاد می‌کند.

کد خبر 5034025 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین دادرس هفته دفاع مقدس چهل سالگی دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس ایالات متحده امریکا هفته دفاع مقدس صحن مجلس محمد باقر قالیباف حجت الاسلام حسن روحانی چهل سالگی دفاع مقدس برجام سعید خطیب زاده حسن روحانی اسحاق جهانگیری محمدجواد ظریف هیئت دولت جهاد خودکفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن اگر مرتکب خطایی شود، با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح روبرو می‌شود
  • فرمانده ارتش: تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • برنامه وزارت جهاد کشاورزی برای افزایش تولید و پایداری در خودکفایی گندم کشور
  • واکنش فرمانده کل ارتش به حادثه اصفهان
  • امیر موسوی: تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد
  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • مراسم رژه ارتش آغاز شد