Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث ‌فوریت‌های پزشکی همدان از انجام ۳۸۴ ماموریت هوایی اورژانس استان همدان خبر داد و گفت: احداث پد اورژانس هوایی در سراب گیان و گاماسیاب نهاوند ضروری است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حبیب معصومی صبح یکشنبه در جمع اصحاب رسانه در تشریح اقدامات اورژانس استان همدان، گفت: در حال حاضر بیش از  ۳۰ پدهوایی در استان همدان فعالیت دارند که با توجه به ضرورت امداد رسانی در کمترین زمان برای احداث ۵۰ ایستگاه هوایی دیگر به سازمان‌های متولی از جمله استانداری، فرمانداری، راه و شهرسازی و خیرین درخواست همکاری ارسال کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبار برای احداث هر پد هوایی متفاوت و نسبی است افزود: برای احداث پدهای هوایی استاندارد مانند بیمارستان‌ها حدود ۵۰۰ میلیون اعتبار نیاز است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث ‌فوریت‌های پزشکی همدان، خاطرنشان کرد: احداث پد هوایی در شهرستان‌هایی مانند بهار و رزن و همچنین مراکز گردشگری مانند سراب گیان و گاماسیاب ضروری است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ماموریت‌های هوایی در شهرستان‌های فامنین، نهاوند و کبودرآهنگ انجام شده است، گفت: تاکنون در ۳۸۴ ماموریت هوایی ۵۰۰ بیمار و مصدوم جا به جا شده است به‌طوریکه همدان رتبه اول در احداث پد و ماموریت‌های هوایی دارد.

معصومی در پایان یادآور شد: کیفیت احداث پدهای هوایی در مراکز گردشگری با مراکز درمانی از لحاظ هزینه متفاوت است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان اورژانس هوایی استان همدان احداث پد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، ایت‌الله راهنورد رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: طی فروردین ماه سال جاری آتش‌نشانان به ۶۵ ماموریت، شامل ۲۰ مورد اطفا حریق و ۴۵ مورد امداد و نجات اعزام شده‌اند.

وی اظهار کرد: طی ماه گذشته، کل پرسنل عملیاتی مستقر در ۵ ایستگاه در این حوادث به شهروندان شهرکرد خدمات‌رسانی کردند.

راهنورد اضافه کرد: در این حوادث دو مورد فوتی و ۱۸ مورد مصدوم ثبت شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897703

دیگر خبرها

  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»
  • صاعقه در کرفس» استان همدان جان چوپان را گرفت
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش نشانی شهرکرد در فروردین ماه
  • ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است