Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اظهار داشت: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال هزینه شد.

او افزود: این مبلغ صرف ایجاد خیابان، زیرسازی معابر، شبکه توزیع آب، برق، گاز و تصفیه‌خانه فاضلاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با کمبود آب مواجه اند

فلاح اضافه کرد: این مبلغ تا پایان سال به ۶۰ میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند که در مقایسه با سال‌های گذشته از جهش بالایی برخوردار است.

او ادامه داد: هزینه زیرساخت نیمه نخست امسال به اندازه مجموع هزینه سال گذشته و سه برابر اعتبار تخصیص یافته به این بخش در سال ۹۷ است.

فلاح همچنین از واگذاری ۸۰ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد و گفت: این میزان زمین در قالب ۱۲۰ فقره قرارداد به متقاضیان واگذار شده که با توجه به شرایط کنونی و شیوع کرونا در تاریخ شرکت شهرک‌های صنعتی استان بی‌نظیر است.

او افزود: این در حالی است که طبق هدفگذاری انجام شده امسال در مجموع باید ۵۰ هکتار زمین از شهرک‌های صنعتی واگذار می‌شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی ایجاد زیرساخت نواحی صنعتی سرمایه گذاری شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری ۷ طرح برق رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، از اجرا و بهره‌برداری 7 طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف 345 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

وی ادامه داد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره 7 ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدر‌های جدید برق‌رسانی در دشتک و احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره 5 در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، از جمله این طرح‌ها هستند.

مدیر عامل شرکت برق استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: برق رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدر‌های اختصاصی فاز 1 و 2 معادن سنگ بیدکل – باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره 4 فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از دیگر این طرح‌ها بود.

وی در ادامه افزود : هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری، اشتغال زایی و... می‌باشد. برای اجرای این طرح‌ها 41 کیلومتر شبکه برق هوایی و 440 متر شبکه زمینی احداث شده است.

انتهای پیام/7540

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • اجرای ۷ طرح برق‌رسانی در استان چهارمحال و بختیاری