Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@23:19:37 GMT

"پترول" یک هزار میلیارد سود کسب کرد

تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۳۵۹۰۶

'پترول' یک هزار میلیارد سود کسب کرد

گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود یک هزار و ۲۱۸ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد. به گزارش پول نیوز، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با سرمایه ثبت شده ۲۰ هزار ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۴ هزار و ۹۳۳ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۷۹ هزار و ۸۳۹ میلیارد و ۸۲۵ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.
بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۱۱۹ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال به ۱۴ هزار و ۸۱۴ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان نیز با کاهش ۹ هزار و ۲۵۴ میلیارد و ۲۷۵ میلیون ریال معادل ۱۷۰ هزار و ۵۸۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال محاسبه شد.
"پترول" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۱۹ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۳۳۸ میلیارد و ۲۵۱ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت یک هزار و ۲۱۸ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال سود کسب کرد .
گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان طی دوره یک ماهه منتهی به شهریور ماه سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت بورسی سهام سرمایه گذاری پترول معادل گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان یک ماهه منتهی دوره یک ماهه میلیون ریال شهریور ماه شرکت بورسی یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به واگذاری یکی از تیم‌های مطرح فوتبال کشور به هلدینگ خلیج فارس اظهار کرد: بخش عمده شرکت‌ها و سرمایه‌های هلدینگ خلیج فارس در استان بوشهر قرار دارد.

 وی اضافه کرد: این یک بی‌عدالتی بزرگ است که آلودگی‌ها، تخریب محیط زیست، ترافیک و دیگر مضرات این صنعت نصیب مردم استان بوشهر شود ولی حمایت مالی و پول و سودش برای دیگران باشد.

نماینده دشتستان افزود: این ظلم آشکار است که برخی مدارس و مراکز درمانی استان بوشهر در گرمای تابستان کولر ندارند و تیم‌های ورزشی ما از امکانات حداقلی محرومند ولی قرار است سرمایه هلدینگ خلیج فارس که متعلق به بازنشستگان است خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر اقدام هلدینگ خلیج فارس در خرید باشگاه پایتخت را غیرقانونی خواند و گفت: اگر قرار است تیم‌داری کنند چرا باید با پول مستضعفان و بازنشستگان باشد؟ از رییس جمهور و دیگران درخواست داریم جلوی این کار را بگیرند.

دیگر خبرها

  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • آشنایی با مالکان تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!
  • جزئیات واگذاری سهام مدیریتی کشتیرانی منتشر شد