Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل جمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس میز خدمت در زنجان برپا می‌شود.

مسؤول بسیج کارمندی استان زنجان از برپایی هشت میز خدمت در مرکز شهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: 50 میز خدمت نیز در مساجد و محلات، روستاها، حاشیه شهر و مناطق محروم در سطح استان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این طرح به منظور کارآمدی نظام اداری، تقویت و تثبیت فضای ارزشی دستگاه‌ها و نهادهای اداری انجام می‌شود، بیان کرد: برپایی میز خدمت با رویکرد ارائه خدمت به مردم و پاسخ به مطالبات مردمی با محوریت امیدآفرینی در جامعه انجام می‌شود.

جمشیدی از حضور ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نظیر کمیته امداد، بهزیستی، دادگستری اداره صنعت، معدن و تجارت، شهرداری، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی و استانداری در این میز خبر داد و گفت: این اقدام با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم انجام می‌شود.

 مسؤول بسیج کارمندی استان زنجان غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری نمایشگاه عکس را از جمله برنامه‌های بسیج کارمندی در زنجان اعلام کرد و افزود: برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج به منظور مقابله با فساد اداری و کارآمدسازی نظام تحول اداری به ویژه توانمندسازی کارمندان در دستگاه‌ها و برگزاری نشست‌ها و برنامه‌های بصیرتی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در زنجان است.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج کارمندی هفته دفاع مقدس میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۳۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول تیم بسیج جامعه پزشکی اعزامی گفت: پزشکان متخصص اطفال داخلی و زنان و زایمان در این تیم همراهی کردند.
مودت افزود: طرح بسیج پزشکی با هدف حفظ و ارتقای تندرستی مردم به صورت مداوم با همراهی پزشکان بسیجی در مناطق مختلف روستایی استان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: با سفر یک روزه پزشکان به این دهستان، ۲۰۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • برپایی رزمایش جهاد دامپزشکی با ۱۲۶ هزار خدمت در آمل
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس